Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes, da er kjole, slør, tiara, sko og undertøy i boks!! For en deilig og uvirkelig følelse. Gleder meg sånn til å gifte meg med min elskede og beste venn!

Kjolen er fra La Sposa forresten, men resten vil jeg holde for meg selv.

*kremt* Takk for oppmerksomheten! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yes, da er kjole, slør, tiara, sko og undertøy i boks!! For en deilig og uvirkelig følelse. Gleder meg sånn til å gifte meg med min elskede og beste venn!

Å så skjønt!! Herlig!! Gratulerer! :klemmer:

Vet nøyaktig hvordan det føles!! :jepp: mitt var i boks på torsdag! Mangler bare strømper, sko og truse. hehe. Og det skal jeg kjøpe straks. Det er en lettelse når man har det der i orden altså!! :juhu:

Skrevet

Hva slags farge skal men egentlig ha på strømpene?? Hvite? hudfargede?? ble så usikker da jeg stod og skulle kjøpe strømper..

Skrevet
Hva slags farge skal men egentlig ha på strømpene?? Hvite? hudfargede?? ble så usikker da jeg stod og skulle kjøpe strømper..

det er opp til deg, men det er vel mest vanlig med hvite.

:)

Skrevet

:duskedame:

Skrevet

Takk skal dere ha, dette er morsomt altså.

Har heller ikke kjøpt strømper ennå, ble så i tvil om fargen. Skal dere bruker sånne klips til strømpene (til hofteholder eller torsett)?

Må også finne ut hva slags smykker og blomster jeg skal ha til, men nå som jeg har bestemt meg for kjole, så skal nok resten gå greit.

Skrevet
Takk skal dere ha, dette er morsomt altså.

Har heller ikke kjøpt strømper ennå, ble så i tvil om fargen. Skal dere bruker sånne klips til strømpene (til hofteholder eller torsett)?

Må også finne ut hva slags smykker og blomster jeg skal ha til, men nå som jeg har bestemt meg for kjole, så skal nok resten gå greit.

Jeg skal ikke ha bh, da det er korsettoverdel på kjolen. Mange pleier ikke å ha det, sa de på brudesalongen. Vil ikke ha strømpeholdere.. er redd de skal gå opp.. hehe.. men det skal vel gå greit om man kjøper noen strømper som sitter LITT stramt på. Det er jo sånn gummibånd på innsiden øverst på strømpene da. Men det er jo litt kjipt om strømpene glir ned hele tiden da.. huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...