Gå til innhold

Kontaktannonse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å lage en profil ett eller annet sted for å lete etter en elskerinne, men er litt usikker på hvordan man best går frem og hva som er de beste sidene.

Jeg er både kjek og drar bra med damer i det virkelige liv, men har lyst til å finne en som har lyst til å være litt mere eksperimentell enn de flese jeg tilfeldigvis møter har lyst til. Jeg ønsker å ha leke med dominans og underkastelse og spille subtile erotiske spill, jeg vil eksperimentere med østlig sex etc. og da tenkte jeg det kunne være like greit å søke direkte etter en annen som også vil det. Problemet er at det er en helt nye sjekkearena for meg. Både fordi det er nettet og fordi kortene er så ekstremt på bordet allerede. I det virkelige liv så starter man jo ikke samtalen med å bli enige om at vi begge vil ha kinky sex for så å se om kjemien stemmer. Interaksjonen må jo bli helt annerledes når det er et premiss. Det andre er at på nettet så får en dame 700 meldinger på en uke, mens en mann kanskje ikke får noen. Hvordan skal man da skille seg ut og gå frem ovenfr damene? I virkeligheten får jeg det til ganske bra fordi jeg til slutt har lært meg å gå opp til ukjente damer på byen. Da har jeg dem jo for meg selv i samtale med en gang og så er det bare å prøve å finne tonen. Men, hvordan sjekker man på nett før man har møttes? Og hvor er de beste stedene? Jeg sjekket Cupido og det likte jeg ikke fordi det var så korte profiltekster og få kvinner. Er det noen steder hvr jeg kan lese profiler før jeg velger om jeg vil bli betalende medlem? Det jeg synes ser best ut er adult friend finder og der må man betale før man kan lese og kontakte. Jeg vil gjerne rekognosere litt med blant annet å lese profilene til andre menn først (sjekke konkuransen).

Spesielt lurer jeg på hvor mye man skriver om annet enn sex. På et nettsted som sexdate.no så er det jo klart hva man vil, men blir damer skremt av en profil hvor det står mye om sex, eller bør man tone det ned til et minimum og skrive mest om seg selv generelt?

Tips anyone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...