Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Bruker dere dyre hårbørster, eller kjøper dere bare en billig en på H&M? Hvor viktig er det egentlig med "riktig" børste...?
Bomullstrusa Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg bruker denne fra Body Shop: Veldig god den synes jeg, i forhold til de på HM for eksempel. Får mye mindre statisk hår av den, uten at jeg vet helt hvorfor. Åsså skal den visstnok stimulere og massere hodebunnen. Endret 22. januar 2008 av SweetS
Snibel Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg bruker rundbørste fra conair, skal ikke kjøpe billig mer. Ikkno frizz når jeg bruker den ved føhn, selv på lav varme
Gjest StockDama Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Trenger bare hårbørste til å lett gre håret på morran etter jeg har dusja...så jeg bruker bare billig børster.
Gjest StearinPikken Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Det sies at jo lengere hår du har, dess større børste trenger du. Det hjelper både mot statisk hår og håret brekker ikke like lett. The body shop børstene er gode syntes jeg og den er myk.
Ambivalent Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Har en stor paddle brush fra Sephora, den har naturbust i midten, vanlig ellers, og er kjempegod å bruke. Har langt hår, så foretrekker store, flate børster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå