Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hva er d ondeste din kjæreste/ex har gjort mot deg, og hvordan kom du "over d" etterpå? Tok du noen form for hevn..?
Bomull Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Ingen har gjort meg noe vondt med vilje, men det som har vært vondest var da han ikke kom hjem og var der for meg mens et familiemedlem lå alvorlig skadet på sykehus, men fortsatte å feste og drikke seg full. Hvordan jeg kom over det? Vel, jeg er ikke langsint så det gikk over av seg selv. Jeg har ikke gjort noe for å hevne meg. Det ser jeg ingen grunn til, han hadde drukket og klarte ikke tenke fornuftig. Endret 22. januar 2008 av Sunshine
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Ingen som har gjort noe ondt. De har oppført seg bra hele tiden, selvfølgelig med småkrangler på samme nivå som meg, men ingen har gått inn for å såre meg og ingen hevn har vært på sin plass. Er vant til respekt begge veier.
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Slag , spark, psykisk terror, dra meg for retten for å ta fra meg ungene, kalle meg det verste av det verste. Heldigvis kom jeg meg unna!
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Utroskap. Det å svike den personen som står deg nærmest på verst tenkelige måte må vel være det definitivt ondeste. Hvordan jeg kom over det? TID. Ikke hevn eller noe, jeg måtte bare komme meg bort fram ham og alt, og det tok et par år å arbeide seg gjennom det.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Drev meg nesten til selvmord etter to år med psykisk terror. Kom meg heldigvis vekk. Brukte MANGE mange år på å komme over det. Har enda mareritt 10 år etter men er i dag lykkelig gift. Hevn? Nei, jeg vet jeg er bedre enn ham likevel så jeg behøver ikke hevn.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 At han skaffet seg ny familie på en annen kant av landet mens han fortalte meg løgner om hvor han var. Har holdt meg for god til å hevne meg, men lever et mye bedre liv nå. Uten ham.
Gjest allie Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Forfulgt meg i flere år etter at jeg dumpet han. Snakket masse dritt om meg til alle kjente og ukjente. Oppsøkt meg på jobb og privat, og tryglet om at jeg skulle ta han tilbake, og i neste øyeblikk kalt meg alle slags ting forann alle når jeg har avslått hans "frierier". Har følt meg fryktelig utrygg til tider. Det jeg har gjort, er å overse ham fullstendig. Nå har det gått 12 år siden forholdet var over, For et par mnd. siden så jeg han hadde ringt på mobilen min. Det finnes folk som aldri gir seg. Blir kvalm av å tenke på det.
Suzy Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Hadde en fast kjæreste bak min rygg i litt over ett år og hadde i allefall fem andre damer han hadde sex med før og i tillegg til dette, som jeg vet om (det var sikkert fler). Han sørget for å dra på meg en kjønnssjukdom også. I tillegg hevdet han at datteren min hadde adhd og var direkte slem mot henne. En eks før det brøt meg ned psykisk med sjalusi og mental terror. Nå har jeg det derimot veldig bra :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå