Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei. Jeg skal ha brudepynting på en salong i nærheten av hvor jeg bor. I dag da jeg snakket med dem sa de plutselig at det bare kom til å være 1 person på jobb, ikke to som jeg fikk beskjed om. Det betyr at min forlover ikke kan pynte seg her, for det ville hun ikke få tid til. Syns jo det virker litt trist å være der alene.. Hva er vanlig? Pleier forlover sette opp håret samme plass? Hvor lang tid brukte du hos frisøren? Håper på svar
Lykkelita Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Synes det hørtes stusselig ut å være alene hos frisøren når du skal pyntes. Jeg har vært gift tidligere, og synes det var veldig hyggelig å kunne skravle med forloveren min mens vi begge ble pyntet hos frisøren. Det gjorde at jeg ikke var så nervøs. jeg ville prøvd å finne en annen frisør som kan ordne håret til både deg og din forlover.
Silje79 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Regner med det er mange frisører der jeg skal... Jeg skal pynte meg, forloveren min, og 4 brudepiker. Jeg regner med å komme der ca kl 09.00 og vi skal være i kirken kl 14.00 ca kl 12.00 kommer fotografen vår og skal ta bilder av meg, ungen og forloveren min mens vi pynter oss og kler oss. Vi får også litt lett mat og drikke mens vi er der...
Gjest Linn24 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ikke at jeg vet så mye om dette, er jo ikke gift enda heller, men tror det er ganske vanlig at forlover er med. Tror det er vanlig at brudepiker er med også. :klø: Jeg hadde steila, satt ned bakbeina og gått et annet sted!!!!! :slåss:
Gjest smotti Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg bytter glatt frisør visst plutselig ikke vennina mi og forloveren min får ordne seg der...
Lilywhite Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har tenkt å ordne hår og sminke sammen med forloverne mine
Kristaa Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Nå er ikke jeg brud, men var forlover i fjor, og halve moroa for min del var de timene med frisørvenninner, brud, brudens mor, stefar, søster og bestemor. Jeg tror jeg ville revurdert frisørbesøket i den salongen, gitt...
Gjest gjest enn så lenge Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Nå er ikke jeg brud, men var forlover i fjor, og halve moroa for min del var de timene med frisørvenninner, brud, brudens mor, stefar, søster og bestemor. Jeg tror jeg ville revurdert frisørbesøket i den salongen, gitt... Slenger meg på denne.. skal IKKE sitte og kjede meg alene hos frisøren nei..
♥Mirella♥ Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Helt enig med de andre her. Bytt frisør! Har du ikke gitt beskjed god tid i forveien? Da er det vel deres problem? Enten må de sette opp en til på jobb den dagen, eller så må frisøren tilby seg å begynne tidligere, slik at hun rekker dere begge. Har kun hatt én brud som har vært alene hos oss i alle timene før bryllupet, og det virket litt trist... Å ikke ha noen der med de samme forventningene, som har den samme kriblingen i magen, som kan fortelle deg hvor nydelig vakker du blir, som kan skåle champagne med deg og få deg til å le/slappe av! Nejj...finn en frisør som står på for deg og dine ønsker på din store dag! Litt må de kunne strekke seg synes jeg..
Marge Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Det var da elendig sørvis synes jeg!!! Hvis du har bestilt time til deg og forlover må de jo sørge for å ha nok folk på jobb. Jeg ville byttet frisør i protest. Akkurat det å pynte seg sammen med forlover og brudepike er noe av det jeg gleder meg mest til:)
DDuck Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Hei. Jeg skal ha brudepynting på en salong i nærheten av hvor jeg bor. I dag da jeg snakket med dem sa de plutselig at det bare kom til å være 1 person på jobb, ikke to som jeg fikk beskjed om. Det betyr at min forlover ikke kan pynte seg her, for det ville hun ikke få tid til. Syns jo det virker litt trist å være der alene.. Hva er vanlig? Pleier forlover sette opp håret samme plass? Hvor lang tid brukte du hos frisøren? Håper på svar det er alt etter som man velger selv, men oftest er forlover også med og får satt opp håret sammen med bruden.. men det virker jo rart at den ene ikke kommer da, så lenge hun ikke skal ut å reise... Du må nesten bare ringe til frisøren din å spørre om det er fordi at hun ikke har mulighet eller ikke gidder... Jeg ville kke godtatt at dem sa nei bare fordi dem ikke gadd... Ta en telefon du og om dem fortsatt ikke stiller med en til, så bytt frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå