Opal Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hva er best til dette? ser at det anbefales Highlighter de fleste stedene.. og hva er forskjellen på de to? Nå bruker jeg Helena R. Magic concealer. Jeg har også Loreal Touche Magique, men syns den er litt for tørr og blir lett kornete.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Highlightere dekker ikke noe særlig, men inneholder lysreflekterende partikler, som gir en liten "boost". Hvis du derimot har skikkelige ringer under øynene, bør du nok heller velge en litt mer pigmentert/dekkende concealer, og da burde jo Magic Concealer være passende? Denne skal visstnok også ha litt lysreflekterende partikler, så den ikke blir for matt. Lancome og Christian Dior har også gode concealere i tube.
Gjest Catwoman Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 *abbonere* dette lurer jeg også på.
Champagnepiken Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Jeg sverger til HR Magic Concealer, også under øynene. Highlighter der har jeg aldri helt fått sansen for...
Opal Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. januar 2008 Takker Da skal jeg holde meg til HR siden jeg er fornøyd med den. Savner litt å ha den med pensel slik som noen andre Concealere er, men samtidig så syns jeg det er mer hygenisk uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå