Gå til innhold

Noen som ser skummel film på tv norge nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*grøsse* ..er det noen som ser på filmen på tv norge nå? Den er jo ekkel jo ...sitter her og fæler jeg .... :o liker ikke filmer som skremmer meg - men så er den jo spennende også da ..... :roll: må liksom se på den ..men huff ..den grusomme musikken .... :o

lik med avkuttede kroppsdeler ....bibelvers huff .....*grøsse *

:wink:

*løpe og se om døren er låst - og dra for gardinene ....hente dyne og pute og pakke meg inn ...(puten til å holde forran fjeset når det blir for ekkelt)* godt jeg får besøk i kveld ....slippe å se alt alene håper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg elsker skumle filmer. hvilken er det da?

Skrevet

Resurrection heter den

om en galning som dreper på fredager ...alle offrene er like gamle som jesus da han ble drept ...masse bibelværs skrevet inn i likene ..og det mangler kroppsdeler ....noe med oppstandelse .....sikkert kjempebra film

Skrevet

Har sett den før, slutten er "best"....gled deg... :wink:

Skrevet

ååååå den hakke jeg sett, det er merkelig.... :evil:

Skrevet

Har sett filmen før. Den er ganske ekkel. :o

Men jeg syns filmen er veldig bra da!!!

Skrevet

Den var knallgod!!!!! Men fysøren så ekkel på slutten da når ungen hang der og dinglet - såg ut som et lite slakt!! :o Makabert!

men veldig bra film !! .......nattsværmeren var eklere igrunnen

Håper jeg får sove nå da - UTEN mareritt :o

Skrevet

Har også sett den filmen nå - og måtte sjekke om det var noen skumle menn på badet :ler:

Uff, skikkelig ekkelt altså. Minnet litt om Nattsvermeren, ja. Det er rart, men jo eldre jeg blir jo mer pysete er jeg. Hvordan skal dette her ende, mon tro? Snart er jeg vel for skvetten til å se på Barne-TV også!

Nei... "alt var så mye bedre før" :hoho:

Skrevet

Vettu - sånn har JEG det også Bertha !! :o

Såg alt mulig grusomt før ...vel grensen gikk ved "pat sematary" eller hvordan det nå skrives (dyrekirkegården) for den var vemmelig!!

Men ellers så såg jeg å alt mulig.

Nå er jeg bare blitt mer og mer pyse :oops:

Skrevet

Pet cemetary ja....De filmene er jo bare dødsekle...Spesielt når den lille gutten oppstår fra de døde og dreper mora si. Litt overdrevne filmer ja, men fytte rakkern så ekle da!!!!

Skrevet

Ser ikke på filmer på TVN, det er alltid så dårlige. :(

Skrevet

Syns den minnet om en film som ville gjenta Sevens suksse jeg. Men den var grei nok og ikke spesielt ekkel.

Skrevet

Det er jo egentlig klijseer alt i hop....De bør snart komme med en skikkelig god en nå som ikke er så innlysende på hva som kommer til å skje!

The ring er blant de mest creepy jeg har sett, og Villmark....*grøss*

Skrevet
Det er jo egentlig klijseer alt i hop....De bør snart komme med en skikkelig god en nå som ikke er så innlysende på hva som kommer til å skje!

The ring er blant de mest creepy jeg har sett, og Villmark....*grøss*

DE tør ikke jeg å se :o

Synes forresten ikke den i går var innlysende ....jaja ..glad jeg ikke hadde mareritt etterpå *ler*

Skrevet

Har (heldigvis) aldri hatt mareritt etter å ha sett grøssere.....Men jeg hadde j**** store problemer med å få sove etter å ha sett The ring, og i tillegg var sambo på øvelse da jeg så den! Nei, da var denne jenta ganske redd ja....Men jeg sovna tilslutt jeg, og hadde ikke mareritt. :wink:

Jeg tenkte egentlig mest på disse "skrik"-filmene, med de dumme jentene som alltid gjør det motsatte av det jeg ville gjort :ler: Istedet for å løpe som f***, så går de rundt inne huset og sånt....Daaaah...nei, sånne filmer unngår jeg å se, blir bare provosert. Men har egentlig gitt meg selv grøsser-forbud for en stund nå, blir jo bare mer og mer mørkredd :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...