Gå til innhold

Ungene i TV- reklamer

Fat Sally Lee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho: Jeg er rett og slett IMPONERT over den uttalelsen der! Skulle ønske det var jeg som hadde klekket ut noe så genialt!

Toppen av reklamestunt må jo være å lage en orgasmereklame for Always Ultra, der en naken, blekfet mann høylydt nyter den enorme sugeevnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho: Jeg er rett og slett IMPONERT over den uttalelsen der! Skulle ønske det var jeg som hadde klekket ut noe så genialt!

Toppen av reklamestunt må jo være å lage en orgasmereklame for Always Ultra, der en naken, blekfet mann høylydt nyter den enorme sugeevnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de fleste unger er ok, men noen er bare helt motbydelige. Ikke selve ungen, men situasjonen de er i og hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ville bare si at de bruker stemmen til Wenche Myhre på 1881eller 1860...

Det gjør de ofte, fordreier stemmen til kjendiser..

Sjekk ut www.adbusters.org

Ikke la dere påvirke av noe som helst, kun dere selv..

Lettlurte jæ.....

klem fra ei som ikke er riktig så lettlurt!!!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle reklamer med barn er motbydelige da i alle fall. Hvem kan vel glemme Tine's reklame med alle småbarna, den er jo kjempesøt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kate

Den teiteste reklamen med barn jeg har sett er reklamen for Kinderegg med Espen - vår lille aktive krabat.

Jomenn sa jeg aktiv, guttungen er striglet opp i pentøy med sløyfe i halsen og greier. Ser ikke ut som han har vært aktiv en dag i sitt liv :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s i.i.
Den teiteste reklamen med barn jeg har sett er reklamen for Kinderegg med Espen - vår lille aktive krabat.

Jomenn sa jeg aktiv, guttungen er striglet opp i pentøy med sløyfe i halsen og greier. Ser ikke ut som han har vært aktiv en dag i sitt liv :evil:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan vi ha egg i måån også mamma?" spør guttungen. Med språk som en toåring...

Så det er ikke bare meg som irriterer meg! Godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reklame jeg ikke kan fordra er den til Cheerios (frokostblanding). Den hvor de sier "har Lotte gååått???". Grusom er den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...