Gå til innhold

Ungene i TV- reklamer

Fat Sally Lee

Anbefalte innlegg

Kvalme drittunger i TV- reklamer er jeg nå mektig lei. Så tilgjort!! :frustrert:

Sikter da til ungen som presenterer tv2- været:

"Været presenteres av opplysning 1890", sier ungen, med tilgjort babystemme, og vestlandsdialekt...(Ikke noe vondt om vestlandsdialekt, altså...)

Reklamen for opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt er også motbydelig. Reklamen hvor en 6-7 år gammel gutt tegner alle dagene på kalenderen røde, fordi han bare får spise egg på søndager.

"Kan vi ha egg i måån også mamma?" spør guttungen. Med språk som en toåring...

Vet ikke hvorfor dette irriterer meg så, men... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så enig jeg er!!!!

Barn som er så tilgjort blir irriterende og kvalmt!

Voksne derimot.....de kan bare drite seg ut for min del, der gir jeg f**n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig i at det er veldig "Tilgjort" og falskt. Blir litt utenom realiteten og får reklamen til å virke teit.

Barna er jo søte nok i seg selv enn at de skal forandres så drastisk av andre hjelpmiddler.

Liker troverdige reklamer jeg som f.eks Solo. Som bare slukker tørsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, blir kjempedumt når det høres så tilgjort og falskt ut.

Men det er mange voksne i reklamefilmene som også høres for j****g ut, husker dere

nybakt brød med haapåå? :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Den verste jeg vet er de guttene som løper oppover trappene for å få kornmo kjeks med geitost av mamma.. Den gutten med brillene som liksom ikke vil rope maaaamma... urrkh! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

"Puppy love" VG reklame hvor kjæresteparet som er på sykkeltur er innom en butikk, og han har så lyst til å kjøpe kondomer er jo søt da......

Eller han fra Verdal`n som har vunnet i lotto........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Joda, enig. Og den andre lottoreklamen - han som skal ha full tank, ja!... Det er faktisk mange morsomme/gode reklamer, men det er jammen meg mye å irritere seg over også hvis man vil!! mange utrolig ekle unger. Hva er kriteriet for å få jobb som reklame unge? at man er ekkel og snakker med ekkel tilgjort søt stemme? fytterakkern!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller den der tannkremreklamen der gutten freser rundt med filmkamera og får foreldrene til å vise prikkfrie tenner *sukk, hadde det bare vært så enkelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lano-reklamen er uspiselig. Der er stemme fra oven forteller ungen at han må ta av seg buksen, trekke ned, ikke riste tiss på gulvet (eller hva det var) og så blir ungen så nevrotisk at han ikke tør ta såpe før stemmen fra taket sier han kan... uuuææææ...

Den verste reklamen med barn i er imidlertid Tines reklame om en gutt som kommer til mormor etter fotballkamp, gald og fornøyd og mormor har bakt boller, og så får han ikke - bare fordi kjerringa ikke unnet han en halv desiliter melk etter å ha løpt hele veien.

Kjerringa får kjøpe nok melk neste gang da! Stakkars, den lange maska når han ikke får nystekt bolle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, Tusenfryd! Hvordan kunne jeg glemme den forferdelige tinereklamen??! Men den verste av alle MÅ være den reklamen for Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt, altså! (Beskrevet i første innlegg) Den er ILLE! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Det er forferdelige reklamer....

Voksne kan gjerne dumme seg ut så mye de vil, men at de skal ha barn inn i den samme "plagen", det synes jeg ikke noe om......

*grrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men den verste av alle MÅ være den reklamen for Opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt, altså! (Beskrevet i første innlegg) Den er ILLE!  :frustrert:

Ja, ikke forstår jeg at egg bare skal spises på søndager... drittmamma som ikke kan hardkoke noen egg og legge på matpakken til ungen sin.

For jeg skjønner jo at bløtkokte egg til en lang frokost kan bli litt hektisk ellers i uken... forøvrig kan de spise egg lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Tusenfryd nevnte er jeg enig i. Stakkars gutten i Tine-reklamen, da. En voksen dame på rundt ... 70 år blir sur for at en unge tok all melken ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jeg reagerer ikke så mye på reklamene jeg, men jeg har ofte undret meg over hvem som gidder å låne bort barna sine til sånt... :roll: Til og med spedbarn... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer ikke så mye på reklamene jeg, men jeg har ofte undret meg over hvem som gidder å låne bort barna sine til sånt... :roll: Til og med spedbarn... :-?

Ja, dette har jeg også lurt på!

Man kan jo begynne og lure på hva slags foreldre det er som leier ut barna sine slik!

Den Tine-reklama som noen har trukket frem som eksempel liker ikke jeg heller.

Liker heller ikke disse kles-reklamene som spiller på sex, kjønn og alt det der! Tror jeg skal starte eget reklame byrå........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hater "orgasme" reklamene for shampoo :evil:

:ler::ler:

Toppen av reklamestunt må jo være å lage en orgasmereklame for Always Ultra, der en naken, blekfet mann høylydt nyter den enorme sugeevnen...

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen av reklamestunt må jo være å lage en orgasmereklame for Always Ultra, der en naken, blekfet mann høylydt nyter den enorme sugeevnen...

:hoho::hoho::hoho:

Herregud å bra sagt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...