Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hva synes dere om at det har blitt mote med halve trusa over buksekanten, bh-stropper som syns under singlet osv? Jeg kan ikke noe for det, men synes det er lite lekkert. Hver gang jeg blir ufrivillig tilskuer til undertøy griper jeg meg i at jeg får lyst til å advare vedkommende at undertøyet syns. Før jeg husker at de jo sannsynligvis gjør det med vilje. Bjørn Borg med saggebukse under ser latterlig ut på fjortiser, men nå er det jo mange "voksne" som går sånn også. Gutter på jobben på godt over 20, og jeg har sett hele underbuksesamlingen deres :gjeiper: En annen ting. Noen venninner av meg går gjerne med så utringede kjoler at mer enn halve "stellet" syns. Men de samme jentene hørte jeg i dag at var sjokkert over en jente som gikk uten bh under kjolen (som ikke var gjennomsiktig). Er det liksom bedre å vise nesten alt til alle enten de vil eller ei, enn å såvidt antyde noe (som man må studere ganske nøye for å legge merke til)?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #2 Skrevet 23. januar 2008 Jeg foretrekker at venner og kolleger er påkledt.
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Er det mote? :klø: Pent er det ikke uansett.
aline Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 underbuksa over kanten tror jeg faktisk jeg er for gammel tl at noen av "mine" oppfatter som mote, og hva unggutter gjør (både 14 og 20 er unggutter for min del) bryr jeg meg igrunnen ikke så mye om, deres mote vil aldri være min greie uansett. bh-stropper som synes under singlett bruker jeg selv, ikke fordi jeg ser på det som mote, eller fordi jeg bevisst vil at stroppene skal synes, men fordi jeg vil bruke bh og jeg vil bruke singlett, og ser ikke helt hvordan jeg skal løse dette uten at de synes. og selvom de altså synes, og jeg gjerne skulle hatt de usynlige, så plager det meg lite AT de synes. Har pene bher jeg, og synes ikke stroppene gjør noe. men bruker det da ikke pga mote, mer pga eget ønske om bekledning, så blir synlige stropper en konsekvens.
Rexina Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Tenketr heller ikke på at Bh synes når jeg bruker singlet. Det er jo vanlig, men ikke "mote". Det baree er sånn.. gidder ikke å gå med stroppelös bh under fordi: A) Du får ikke fune pupper da de skviser de inn. B) Bh'en har en tyendens til å gli ned (kanskje ikke alle, men noen) C) liker ikke Bher uten stropper. Punktum. D) er ikke noe bedre å ha gjennomsiktige stropper heller, for da blir det så svett. bryr meg ikke så mye om hva andre gjör egentlig. Det eneste jeg kan reagere på er hvis de har g-string og den stikker langt opp eller hvis noen sitter og viser rumpesprekken. Er en grunn til at jeg så godt som aldri går med bukse.
Uno Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Er det mote ? Det tror jeg ikke, jeg tror heller det er en "glipp". Iallfall om man er over fjorten.
Aurela Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Tenketr heller ikke på at Bh synes når jeg bruker singlet. Det er jo vanlig, men ikke "mote". Det baree er sånn.. gidder ikke å gå med stroppelös bh under fordi: A) Du får ikke fune pupper da de skviser de inn. B) Bh'en har en tyendens til å gli ned (kanskje ikke alle, men noen) C) liker ikke Bher uten stropper. Punktum. D) er ikke noe bedre å ha gjennomsiktige stropper heller, for da blir det så svett. bryr meg ikke så mye om hva andre gjör egentlig. Det eneste jeg kan reagere på er hvis de har g-string og den stikker langt opp eller hvis noen sitter og viser rumpesprekken. Er en grunn til at jeg så godt som aldri går med bukse. Må si meg veldig enig i dette.. Syntes ikke det er pent med synlige stropper, men det bare blir sånn..!
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Synes ikke det er noe lekkert når voksne kvinner går med så smale stropper på singleten at BH-en viser ... jeg gjør det aldri selv - for jeg synes det ser litt lite kledd ut .. Jeg har aldri hatt problemer med at BH-stroppene viser under klær ..
Gjest Stockinglover Skrevet 24. januar 2008 #9 Skrevet 24. januar 2008 Gleder meg til det blir mote å la strømpekant og strømpeholder bli synlig! Noen her som ønsker å være den første?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Skrekkeksempel... http://www.side2.no/kjendis/article1565450.ece
estrella Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Skrekkeksempel... http://www.side2.no/kjendis/article1565450.ece Men så var vel det Britney Spears ? Over til det som egentlig var spørsmålet i denne tråden. Boksere som viser, f.eks Bjørn Borg, gjør meg ingenting, men jeg er vel midt i den alderen hvor mange går slik, så dermed er det ikke så rart for meg. Jenter som viser tanga er bare ekkelt.. Grunnen til at jeg synst den ene tingen er verre enn den andre er fordi ved tanga ser du hele rompa, men hvis en har på seg bokser så ser du bare ei truse.. Om det er nødvendig å gå med buksa nede på knærna er en annen ting! BH-stropper driter jeg fint lite i, for å si det slik. Synes de, så synes de, og det får bare være, for bh vil jeg ha på meg.
amles Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Skrekkeksempel... http://www.side2.no/kjendis/article1565450.ece Jeg synes ikke det var så ille jeg da... På sommeren bruker jeg bikinioverdel i stedet for bh, og da synes jeg det er fint hvis litt av den synes. Jeg synes det er værre med de som har misfargede bh'r som synes under spaghettitoppen.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Synes det er E K K E L T å se halve undikken til andre gutter. Ja. Hva er hensikten ? Kan noen forklare ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå