Gjest JT Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Katten min er homofil. Hva skal jeg gjøre med ham? Er det noen mulighet for at dyrlegen kan gi ham hormoner for få ham på bedre tanker?
Gjest puselabb Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Du kan jo ringe dyrlegen og spørre :gjeiper:
Gjest Eir Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor tror du katten din er homofil, og hvordan er dette ett problem for deg?
Mirepoix Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Er godt mulig det;P Hadde et jentemarsvin som stadig prøvde seg på hu andre=P Itillegg var hun faktisk moren hennes:P hehe
Gjest Gjest_Trådstarteren_* Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor tror du katten din er homofil, og hvordan er dette ett problem for deg? ---------- Fordi katten kom ut av skapet i går, og hadde et skyldbetinget uttrykk i ansiktet.
Gjest Reka Skrevet 23. januar 2008 #6 Skrevet 23. januar 2008 Har det virkelig noe å si for deg om katten din er homofil eller ikke?
Gjest ¤J¤ Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Tror ikke dyrlegen kan gi ham hormoner for å endre på det. Du må nok ta tiden til hjelp. Han er jo fortsatt din lille katt! Ingenting kan endre på det. Han er fortsatt den samme. Det er vel i bunn og grunn det samme om han faller for hun- eller hankatter. Det viktigste er vel at han er lykkelig! Jeg synes dessuten du bør se det som positivt at katten din vil komme ut av skapet overfor deg. I gay pride-paraden pleier det å gå en gruppe stolte foreldre av homofile. Kanskje du som eier av en homofil katt også kan gå? Det hadde nok gledet ham stort.
Molly80 Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 er den kastrert? Vet om flere kastrerte hannkatter som blir kose"kjærester"
Gjest hehe Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Hvorfor tror du katten din er homofil, og hvordan er dette ett problem for deg? ---------- Fordi katten kom ut av skapet i går, og hadde et skyldbetinget uttrykk i ansiktet. Utrolig bra.
Loevinna Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor tror du katten din er homofil, og hvordan er dette ett problem for deg? ---------- Fordi katten kom ut av skapet i går, og hadde et skyldbetinget uttrykk i ansiktet.
Gjest Gjest_Prinsesse_* Skrevet 30. januar 2008 #11 Skrevet 30. januar 2008 Katten min er homofil. Hva skal jeg gjøre med ham? Er det noen mulighet for at dyrlegen kan gi ham hormoner for få ham på bedre tanker? Jeg ser på det grønne ansiktet du har øverst i innlegget ditt at du mener dette er kvalmt? Jeg er veldig interessert i å høre hvorfor. Jeg som trodde vi hadde kommet såpass langt her til lands, at vi ikke lenger dømte folk (i denne sammenheng; dyr) for noe ukjent og ikke "normalt".
smidja Skrevet 31. januar 2008 #12 Skrevet 31. januar 2008 Hvorfor tror du katten din er homofil, og hvordan er dette ett problem for deg? ---------- Fordi katten kom ut av skapet i går, og hadde et skyldbetinget uttrykk i ansiktet.
MarianneE Skrevet 31. januar 2008 #13 Skrevet 31. januar 2008 Har en følelse av at dette er en spøk, dere. Ikke bli så ampre og skal se problemer i alt nå.
Gjest Borghild Skrevet 1. februar 2008 #14 Skrevet 1. februar 2008 Tydelig et problem for henne at katten er en homsetass.
Frøken eple Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 Naboen min er også homo. Er det noen medisiner fastlegen kan gi ham for å få ham på bedre tanker?
Gjest Driver Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 Er ikke de fleste katte-eiere også homofile?
emergency Skrevet 11. februar 2008 #17 Skrevet 11. februar 2008 Homsekatter er fine dyr. De sloss ikke, og er blanke og fine i pelsen. Venninnen min hadde en homofil undulat. Den bet kvinner.
Pinnsvin Skrevet 19. februar 2008 #18 Skrevet 19. februar 2008 Homsekatter er fine dyr. De sloss ikke, og er blanke og fine i pelsen. Venninnen min hadde en homofil undulat. Den bet kvinner. *humre*
Eline1986 Skrevet 19. februar 2008 #19 Skrevet 19. februar 2008 Haha, moro! Tror nok både katter og andre dyr også kan være homofile! Ler meg i hjæl når jeg ser for meg katten komme ut av skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå