Concertina Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Noen som har sett en *helt* enkel brudekjole, uten perler/glitter/annet stæsj - med eller uten stropper? Noe lignende denne, men med A-skjørt og ikke slike "balongskjørttendenser"? Helst med knapper eller snøring bak, og ikke så mye slep...
Gjest Linn24 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Noen som har sett en *helt* enkel brudekjole, uten perler/glitter/annet stæsj - med eller uten stropper? Noe lignende denne, men med A-skjørt og ikke slike "balongskjørttendenser"? Helst med knapper eller snøring bak, og ikke så mye slep... Jeg har lett, men finner desverre ingen. Men det er en dame som syr på bestilling etter dine ønsker. husker ikke hva ho heter, men det er sikkert noen her inne som har en link til ho. Lykke til.
Gjest Marsipan Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Kan disse fra agape være noe? Kjole 1 Kjole 2 Eller noen av disse fra Maggie Sottero? JD8102 JD8303 JD8110 Katelynn Angie AD1008 AD1010 SD8305 Ciara Leanne Andie Colby Mariella Marie Destin Zoe Monterey Tayla Noen ideer Jeg så bare smått på MS sin side, men her er Andie i litt større. Syntes den var veldig fin og enkel Endret 22. januar 2008 av Marsipan
Concertina Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Tusen takk for mange gode forslag Marsipan Men desverre er ingen av de helt slik jeg kunne tenkt meg den, jeg vil ha den *helt* enkel, ingen draperinger, ingen perler/broderier... Tydeligvis ikke så lett å få tak i gitt.
Gjest Marsipan Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Nei, det er det nok ikke. De kjolene jeg fant så jeg bare på et lite bilde (MS Siden er ikke akkurat veldig bruker vennlig)
Concertina Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Nei, det er det nok ikke. De kjolene jeg fant så jeg bare på et lite bilde (MS Siden er ikke akkurat veldig bruker vennlig) ...søkte de opp på MS webside og fikk opp større bilder slik at jeg fikk titte på detaljene
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har en helt enkel brudekjole som jeg ikke brukte . Med brede stropper og a-skjørt, kort slep og knapper langs med ryggen bak. Men den er stor størrelse da, mener det var str. 14-16. Har dessverre ikke bilder av den og det er tre år siden jeg kjøpte den. Kjøpte flere billige kjoler fra USA og gikk for en som hadde litt ermer. Kjøpte to ulike slør og to ulike hodepynt også. Hadde veldig problem med å bestemme meg, men med billige klær så var det jo greit. eBay er en fin greie. Hva med et søk?
sandra82 Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 en helt enkel kjole kan bli litt vanskelig... men det nærmeste jeg fant var denne... men den har jo bånd da... http://www.thebridalshop.com/essense_of_australia/D525.htm
Concertina Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2008 en helt enkel kjole kan bli litt vanskelig... men det nærmeste jeg fant var denne... men den har jo bånd da... http://www.thebridalshop.com/essense_of_australia/D525.htm Den var nydelig forfra, men det båndet var litt over-the-top bakfra... Men det kan jo hende man kan gjøre noe med det... *bookmarke* Takk skal du ha i hvertfall
~Minni~ Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Så nettopp denne på finn.no. Den er jo ganske enkel (regner med at blomsten kan tas av), men jeg aner jo ikke hvilken størrelse du er eller hvor du bor så brukt kan jo bære litt vanskelig.
Concertina Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. januar 2008 For å svare min egen tråd: Jeg fant faktisk flere hos Alfred Angelo: 1526 - (fant bilder av den forfra et annet sted på nettet), litt stort bånd, men det kan man sikkert kutte litt på... 1140 1437 Den første butikken selger også blondebolero slik jeg har lyst på... billig er de og! :-D
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Jeg skal ha denne enkle kjolen, men det er kanskje ikke helt slik du har forstilt deg? Har glidelås bak da, men er i alle fall enkel - og likevel litt spesiell synes jeg! Kjolen heter BAHIA. Du finner den på denne linken:: http://www.brudekjolen.no/kolleksjoner/sanpatrick08/
BayliZ Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 Likte veldig godt den første du fant på alfred, og jeg kan fortelle deg at jeg har prøvd en kjole med sånt bånd på, og den er så vidt sydd på , så den kan du nok enkelt fjerne.
LilleEkorn Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 På Diin brudesalong i Oslo hadde de en helt enkel kjole, jeg husker dessverre ikke hvor den var fra. Den var uten blonder-broderier-perler, altså helt plain. Fant den ikke på nettsiden deres, men ring de å spør. Lykke til:)
Noli Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Jeg ønsker meg også en helt enkel kjole, faktisk noe liknende Mette-Marit sin, men ikke helt sånn likevel, og i hvert fall uten slep. Så enkel som mulig, nesten.
Gjest Wildcat Skrevet 7. mars 2008 #18 Skrevet 7. mars 2008 (endret) edit: slettet Endret 7. april 2008 av Wildcat
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2008 #19 Skrevet 7. mars 2008 Send en mail til butikken www.divax.no ! De skal sy min kjole, jeg får den akkurat som jeg ønsker!! Og gode priser!!! LYKKE TIL - kjolen var HEEEEEEEEEEELT nydelig! - du skjønner, jeg var også ute etter en "enkel" silkekjole uten stæsj, og divax syr den til 8500,-! er kjempehappy om dagen...! For å svare min egen tråd: Jeg fant faktisk flere hos Alfred Angelo: 1526 - (fant bilder av den forfra et annet sted på nettet), litt stort bånd, men det kan man sikkert kutte litt på... 1140 1437 Den første butikken selger også blondebolero slik jeg har lyst på... billig er de og! :-D
Possibly Skrevet 7. mars 2008 #20 Skrevet 7. mars 2008 (endret) http://www.divax.no/Graphics/Products/845.jpg Denne er ganske enkel. Den kan sys uten ermer (hos Divax). Bildet endret til link ihht reglene. Camilla(mod) Endret 7. mars 2008 av Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå