Gå til innhold

"SUPER-RABBIT"? min barndomshelt..

Bomullstrusa

Anbefalte innlegg

Da jeg var lita brukte pappa å leie en film som jeg TROR het Super-Rabbit, men når jeg søker på denne tittelen kommer det bare opp Looney Tunes og Bugs Bunny osv.. Det stemmer ikke.

Filmen jeg mener er ikke en tullefilm. Husker ikke så mye da, men denne kaninen fikk ihvertfall en stor kappe med det amerikanske flagget på (tror jeg) sånn at han kunne fly. Mamma kanin lærte ham å spille en melodi på piano som jeg har kunnet nynne på inntil for noen måneder siden. Glemt den nå.. :( Han var liksom en helt da..

Er det noen der ute som kjenner igjen filmen? Hadde blitt så utrolig glad hvis jeg kunne få sett den igjen! Kan huske at jeg gråt og gråt fordi det var så trist. Det er jo ikke sikkert at det er like trist nå når jeg er voksen da men.. :) Fin film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det tegnefilm eller dukkefilm? Går ut fra at det ikke er "ordentlig" film (siden det var flygende kaniner :fnise: )

Det er noe kjent ved det du sier, uten at jeg kan sette fingeren på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det tegnefilm eller dukkefilm? Går ut fra at det ikke er "ordentlig" film (siden det var flygende kaniner :fnise: )

Det er noe kjent ved det du sier, uten at jeg kan sette fingeren på det.

Hehe, nei det var nok ingen "ordentlig" film nei ;) Tegnefilm :) Kappa hans kan ha vært selve flagget, det amerikanske altså. Ahrg.. Det er irriterende å ikke komme på det. Husker ikke hva eller hvem han skulle redde heller.. Håper det ringer ei bjelle hos en eller annen. Venter i spenning.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tipping her, men kan det være denne:

The Adventures of the American Rabbit

OIOIOI!!! Jeg tror det kan være den!! Fantastisk! :D Skal prøve å finne en trailer jeg kan titte på for å være sikker. Den finnes jo tydeligvis på dvd også :) Håper det er rett!

TUSEN TAKK! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...