Gå til innhold

lite bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

pga dødsfall og dårlige familieforhold, vurdere vi et meget lite bryllup, men er redde for reaksjonene på dette, fra fjern og nær, vi er begge enebarn og mødrenes forventninger til en stor fest er høy..

det vi ønsker er billig og lite(er økonomien som hindrer stor fest, men er ingen til å hjelpe til økonomisk heller)

tenker tinghuset, låne kjole eller kjøpe en fin kjole til billig pris, ringer har vi alt, resturangbesøk hvor vi spandere 3 retter, min side, mor, bror, forlover med mann/eller helst uten, han: skilte foreldre, mor, far, bestemor, (han har en stemor, men mor og stemoe går ikke over ens og vi må jo nesten ta mor, er også en liten stebror som er 3 år) forlover med dame(felles venn av oss) synes dere dette går ann? ska vi invitere bror og stemor, eller skal vi ta hensyn til mor, mange vonde følelser her...

et annet alternativ er å si fra til alle at vi gifter oss og de er velkommen til å spise med oss på resturang, og vi ikke ønsker gaver men at de betaler egen mat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det som føles rett for dere. Hvis dere føler at mor og stemors dårlige forhold vil legge en demper på dagen, så inviter mor. Såfremt de ikke er voksne nok til å legge feider til side for en stakkars dag da.

Jeg tror ikke jeg hadde følt meg helt komfortabel med å be gjestene betale egen mat, så jeg ville nok spandert.

Skulle noen rynke på nesa over at dere har valgt et enkelt bryllup, så får dere si at det er dette dere ønsker og de står fritt til å velge om de vil komme eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...