Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Hei

Har vært ilag med en fyr lenge før det tok slutt i sommer,da eg oppdaget at han var utro...Vi har truffet kverandre noen ganger etter på og prata vanlig.Var enige at vi skal bli venner og holde kontakt...

Har sendt sms til kverandre enn stund før,helt til en natt da vi hadde sms-sex..

Etter det så sendte han mld og skreiv at han hadde vært full og blæ blæ...

Og vi var enige at det var feil fra oss begge å gjøre det...

Har prøvd å sende sms seinare,helt vanlig hei osv..,men har aldri mer fått svar...

Hva skal eg gjøre????Har de noen gode råd??

Er jo glad i han fortsatt men på en annen måte,som venn....

Skal eg bare slutte å sende meldinger eller ???

Håper på svar fra begge kjønn......

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anne_*
Skrevet
Hei

Har vært ilag med en fyr lenge før det tok slutt i sommer,da eg oppdaget at han var utro...Vi har truffet kverandre noen ganger etter på og prata vanlig.Var enige at vi skal bli venner og holde kontakt...

Har sendt sms til kverandre enn stund før,helt til en natt da vi hadde sms-sex..

Etter det så sendte han mld og skreiv at han hadde vært full og blæ blæ...

Og vi var enige at det var feil fra oss begge å gjøre det...

Har prøvd å sende sms seinare,helt vanlig hei osv..,men har aldri mer fått svar...

Hva skal eg gjøre????Har de noen gode råd??

Er jo glad i han fortsatt men på en annen måte,som venn....

Skal eg bare slutte å sende meldinger eller ???

Håper på svar fra begge kjønn......

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

TS her

Glemmte å skrive at vi ikke bor på samme plass,så det er små sjangser for at vi treffer hverandre på gata...

Skrevet

Skjønner ikke vitsen i å opprettholde kontakt med ekser..

Skrevet
Skjønner ikke vitsen i å opprettholde kontakt med ekser..

Det går faktisk an å være venner selv om man har vært kjærester....

Jeg håper at noen klarer å hjelpe TS med svar....Jeg ville ventet litt å sett om han tar kontakt først...

Klem

Skrevet

Jeg er enig med Annie. Jeg ser ikke noe poeng med å holde kontakt med ekser.

Hvis du imidlertid vil være venn med denne fyren så er det jo bare å ta en ordentlig prat om det. Å unngå "sms-sex" vil f.eks være en god start.

Skrevet

Om du bare ønsker å være venner må du passe på å holde kontakten på det nivået også da.

Jeg tror egentlig at du vil ha ham tilbake og lurer på hvorfor han ikke svarer. Han sender deg melding når han er full og er med på å sende seksuelle meldinger, så da sier det seg jo selv hva han vil og tro meg det er ikke vennskap. Han ønsker å bruke deg igjen, hadde han hatt noen interesse utenom det hadde han tatt kontakt når han var edru også.

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet
Jeg tror egentlig at du vil ha ham tilbake og lurer på hvorfor han ikke svarer. Han sender deg melding når han er full og er med på å sende seksuelle meldinger, så da sier det seg jo selv hva han vil og tro meg det er ikke vennskap. Han ønsker å bruke deg igjen, hadde han hatt noen interesse utenom det hadde han tatt kontakt når han var edru også.

Helt riktig.

Skrevet
Det går faktisk an å være venner selv om man har vært kjærester....

Jeg håper at noen klarer å hjelpe TS med svar....Jeg ville ventet litt å sett om han tar kontakt først...

Klem

Helt greit når man klarer å være venner. Men det ser ikke sånn ut i dette tilfellet, og da er det liten vits i å fortsette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...