Mettan Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Er på jakt etter en lang, strikket vest, helst i grått og i ull-aktig materiale (helst ikke for mye akryl), noen som har sett noe slikt?? Den kan gjerne gå til ganske langt ned på låret. Vet at InWear har hatt en modell men den har vært utsolgt de stedene jeg har sett... Anyone??
Gjest rikkerikke Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 De hadde det på Kiman Woman på Paleet i Oslo. Tror merket var Bruuns Basar. Grå litt lodden strikk med tre sorte knapper forran. Vesten var lang, gikk til rett under rumpa om jeg husker riktig.
Mettan Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Takk for tips, hadde egentlig tenkt meg litt lengre lengde men skal absolutt ta en kikk!
Tusle Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Indiska har en knallfin en, ullblanding. Korte ermer, knapper og belte i livet. Den er ganske lang og utrolig stilig. Angrer på at jeg ikke kjøpte den.
Gjest Raptuza Skrevet 23. januar 2008 #5 Skrevet 23. januar 2008 Ellos har ein lang strikkavest i fleire fargar. Trur dei har salg no på høstvarene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå