Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har prøvd eller kjenner noen som har prøvd ultrashape på ellipseklinikken? fikk du isåfall et bra resultat?

vurderer dette for å få litt ekstra motivasjon for virkelig å sette i gang med et "nytt og bedre liv" når det kommer til trening og kosthold! Denne behandlingen er jo rimelig dyr så vil forsikre meg om at det gir resultat.. Funker det synes jeg det definitivt er verdt det. Håper noen har erfaringer å dele?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Wella_*
Skrevet
Lurer på om det er noen som har prøvd eller kjenner noen som har prøvd ultrashape på ellipseklinikken? fikk du isåfall et bra resultat?

vurderer dette for å få litt ekstra motivasjon for virkelig å sette i gang med et "nytt og bedre liv" når det kommer til trening og kosthold! Denne behandlingen er jo rimelig dyr så vil forsikre meg om at det gir resultat.. Funker det synes jeg det definitivt er verdt det. Håper noen har erfaringer å dele?

Ultrashape-metoden, har ikke kommet med noe håndfast dokumentasjon om hvordan denne fungerer, - da spesielt på hvor fettet blir av (om kroppen greier skille det ut eller om det legger seg andre steder - og hvor hardt det er for kroppen når store mengder fett skilles ut i blodbanen, da det er snakk om mye større mengder enn hva et måltid gir), og om resultatet er permanent (klinkker lover permanent resultat, men metoden er for ny til at forskning støtter den teorien).

"Fordelen med ekstern ultralyd eller ultrashape er at man ikke behøver bedøvelse. Ulempen med ultrashape er at kun små mengder fett kan fjernes av gangen. Dessuten kan man ikke fjerne det oppløste fettet direkte - det må kroppen selv skille ut. Fettet fra Ultrashape går altså etter hvert over i blodet akkurat som etter et fettrikt måltid. Derfor må Ultrashape kombineres med diett. Vi vet ikke hva som skjer hvis Ultrashape ikke kombineres med diett, men risikoen er der for at fettet da legger seg andre steder. Vi vet heller ikke hva som skjer med fettcellene på sikt - er de virkelig "døde"? Eller kan de "leve opp igjen" og slik at man legger på seg senere? Ultrashape kan synes billig, men er faktisk dyrere enn fettsuging hvis man regner kostnader per fjernet mengde fett. Fettcellen kan også klemmes i stykker med en spesiell massasje - en meget usikker metode."

Har prøvd det selv på unnis salong.. merket ingen forskjell.. tok de anbefalte 5 ganger med lymfedrenasje.

Anbefaler det ikke.

Det beste er god gammeldags trening og godt kosthold.

m.v.h

Wella

Skrevet

Takk for svar :) hadde egentlig lagt ifra meg ideen, synes ikke det er verdt å bruke så mye penger på dette.. det er snakk om en engangsbehandling, koster 6000-7000 hvis jeg ikke husker helt feil!

Men nei, har allerede begynt med sunt kosthold og trening, så får bare vente tålmodig på resultater :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Vurderer du ultrashape ville jeg heller brukt pengene på en personlig trener. Da jeg sjekket sist var dokumenterte effekten noe sånt som 0,2 cm, altså myye mindre enn det den vanligvis markedsføres med.

Du får ganske mange timer med PT for 6000 kr. Eller måneder i helsestudio, eller sunn mat, for den saks skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...