Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

var så uheldig å legge ei flaske med noe slags sprit oppi samme veske som et par babyklær lå i, veska datt ned på steingulvet vårt og knuste flaska med KLÆRNE oppi:S resultatet ble gule flekker på klærne og de lukter sprit:( er det nok å bare vaske dem i vaskemaskina på 40 grader?de ble nokså dynket i sprit:S

Endret av blond666
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare gjøre det da, så får du se?

Skrevet

Er bare å forsøke det.

Sprit er noe av det reneste som fins, så jeg kan ikke skjønne at det ikke går bort.

Skrevet

Vil tro det går bort..

Er det ikke sånn at sjørøvere brukte sprit til å vaske klær? hehe.. (Sikkert bare en myte)

Skrevet

Sprit er vannløselig, så om det var ren sprit er det ikke noe problem å vaske på 40. Når du sier at klærne har fått gule flekker så høres det for meg mest ut som om de har blitt bleket, og det går i tilfelle ikke bort uansett hva du gjør, da er det eneste som kan gjøres å farge klærne på nytt selv.

Skrevet

Kanskje lurt å spraye på flekkfjernemiddel først å så vaske det på 40 eller 60 grader.

Det hadde vært værre om det var rødvin, ren sprit er ikke så ille.

Om det er hvite klær kan du klore det.

Skrevet

tror det var whiskey...den er vell gul? skal prøve å vaske dem nå da..litt ekkelt å kaste nye klær:S

Skrevet
tror det var whiskey...den er vell gul? skal prøve å vaske dem nå da..litt ekkelt å kaste nye klær:S

Litt teit å kaste noe før du har forsøkt å få det fjernet i vaskemaskinen.

Så kjedelig at whiskeyflaska knuste da ;)

Skrevet

Vet du hverken hvilken farge whiskey har eller hvordan den lukter? Eller hva slags sprit du har i huset og legger i babybagen?

Skrevet
Vet du hverken hvilken farge whiskey har eller hvordan den lukter? Eller hva slags sprit du har i huset og legger i babybagen?

hadde vært ute å handla sammen med mann og så ble den lagt i samme pose...ikke jeg som drikker..

Gjest Labellamia
Skrevet

Av og til er det veldig morsomt her inne :skaal:

Skrevet

:skaal:

Jeg ville vært mer redd for rester av små glassbiter i tøyet, enn alkohol.

Alkoholen forsvinner når du vasker.

Sønnen min har en pysj med rødvinsflekker på...... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...