Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til en god ansiktskrem til meg? Føler jeg trenger en god krem!

Jeg har ikke egnetlig kjempeille hud, men får lett kviser og har i tillegg ofte litt tørrere partier.

Er i slutten av 20-åra, om det skulle ha betydning...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en fra Vichy, fås på apoteket. Synes den er veldig god. Huden min er også litt lett blanding, med tørre kinn spesielt, men det blir bedre hvis jeg får i meg nok vann ila dagen.

Skrevet

Decleor Hydra Floral (gul tube). Fantastisk krem!

Skrevet (endret)

Hvorfor liker du den? Og har du også sånn hudtype som jeg beskriver?

Endret av Toblerone
Skrevet

Jeg er i midten av tjueårene og har blandingshud. Har brukt denne kremen i flere år. Den er rett og slett utrolig deilig å smøre på huden, gir akkurat passe med fuktighet og etterlater huden myk og god.

Hudpleiesalonger som fører Decleor har som regel små prøvetuber med de ulike kremene. Kanskje du kan gå innom og spørre pent om å få en prøve før du kjøper kremen! For øvrig er den billigere på Strawberrynet enn hos salongene.

Skrevet

Interssant.Heg er tom for min elendige krem.Tide for en ny og BEDRE en.Er denne krem kraftig parfymert.Jeg fAr lett kviser

Skrevet

Noen flere som har tips og komme med også kanskje...? :sjenert:

Skrevet

Jeg har titta litt på kremene til både Biotherm og Dermalogica nå. Noen som har synspunkter på de merkene? Og evt hvilke typer innenfor hvert merke som kan passe?

Skrevet

Heisann,

Jeg har slik hud som du beskriver - og har akkurat funnet den perfekte kremen for meg ihvertfall! Jeg er i tillegg plaget med sorte prikker og store porer, som denne kremen faktisk virker på - har virkelig prøvd alt mulig før: Dermalogia, Clinique, Decleor, Vichy++.

Kremen heter Cleanance K, og produseres av Avené, og selges på de fleste større apoteker.

Skrevet
Jeg har titta litt på kremene til både Biotherm og Dermalogica nå. Noen som har synspunkter på de merkene? Og evt hvilke typer innenfor hvert merke som kan passe?

Mine to favorittmerker! Jeg har også blandingshud, og veksler mellom Active Moist med serum under og Hydra Detox fra Biotherm (tror hvertfall den heter det). Men nå i det siste har jeg begynt å bruke Clarins http://int.clarins.com/main.cfm?prodID=266 og liker den også veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...