monja Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 For tre dager siden fikk ei venninne av meg baby. Nå var det sånn at etterspillet på fødselen gikk ille. Morkaka kom ikke ut og blødningene stanset ikke, så nå, etter to operasjoner og to blodoverføringer på en dag ligger hun halvveis i koma og mer eller mindre kjemper for livet med vann på hjernen.... :cry: Vi er noen venner som har lyst til å sende en blomsterhilsen til foreldrene hennes og til samboeren hennes, som naturlig nok er helt knekt, men hva skriver vi på kortet? Noen gode forslag??
Chiquita Skrevet 25. april 2003 #2 Skrevet 25. april 2003 Hva med: tenker på dere hver dag. (eller blir det for brutalt?) *klem*
Usikker Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Jeg ville også skrevet: "Tenker på dere" Synes ikke noe mer er nødvendig........ resten "sier seg selv"! Håper det går bra med venninna di! 8)
MarianneE Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Må si meg enig med jentene her. Tenker på dere...... det dekker det meste, det! Håper det går bra med dem, forresten!!
Eowyn Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Enig med de andre. "Tenker på dere" er store ord i seg selv, og taler for seg selv. Det varmer sikkert med en fin bukett....Håper det går bra med venninnen din!! *klemmer Monja*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå