Gå til innhold

Hvem skal jeg velge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært veldig sikker på hvem jeg skal velge som forlover. Jeg har alltid tenkt at jeg skal velge min beste venninne fra ungdomsskolen, vi har kjent hverandre siden 1.klasse, men ble ikke venner før på ungdomsskolen.

Men nå er jeg usikker. Vi har mistet mye kontakt. De fløttet til byen jeg bor i, og jeg ble kjempe glad. Tenkte at dette kom til å bli perfekt. Men nå har de flyttet igjen. De bor over 5 timers kjøretur unna oss. HUn har også to små barn, så hun kan ikke komme så veldig ofte hit.

Jeg har også et annet alternativ. Det er å velge en venninne jeg har kjent siden hun ble født (hun er et år yngre enn meg), hun skal flytte til byen jeg bor i til sommeren. Vi var beste venninner før, men så mistet vi kontakten litt, men nå er vi igjen veldig gode venner. Hun har en sønn, som hun er alene med.

Hvem skal jeg velge? Eller skal jeg velge begge? Ville dere sakt ja til å være forlover hvis dere viste at dere skulle være forlover sammen med en annen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her e masse tråda akkorat om ditte probleme her.. he du lest dei???

Men mitt råd sida du ikkje klare å velge e å spørr dei begge to. Visst dei so blir såra, so e de deira sitt problem. IKKJE DITT!!!!

Lykke til vidare i planlegginga :) Sikker på alt ordna sej :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg ville ut i fra disse valgt hun du har kjent siden dere ble født. :kgbaby:

Det er ikke lett det der altså.

Men du kan jo selsagt velge begge. Tror ingen vil bli skuffa eller såret da. ;)

Jeg valgte den jeg har kjent lengst, vi har opplevd så mye sammen, og kjent hverandre siden vi var 5 år. Det er ho jeg kaller min bestis. :klemmer:

Til tider er det ikke alltid det er vi som er mest sammen, men det ble uansett det mest naturlige valget. Og tror ingen av de andre ble skuffet på noen måte. De respekterer valget mitt. ;)

Lykke til. :klem:

Endret av Linn24
Skrevet
Her e masse tråda akkorat om ditte probleme her.. he du lest dei???

Men mitt råd sida du ikkje klare å velge e å spørr dei begge to. Visst dei so blir såra, so e de deira sitt problem. IKKJE DITT!!!!

Lykke til vidare i planlegginga :) Sikker på alt ordna sej :jepp:

Har lest i gamle tråder, men blir ikke så veldig klok, det gjelder jo liksom ikke meg helt. Får mer ut av det når jeg får personlig tilbakemelding.

Skrevet

Vurdere å spørre begge to. Og få begge til å sende inn forlover erklæringen. Får man bekreftelse på hvem sin erklæring som er brukt? Synes det hadde vært fint å ikke vite hvem sin som ble brukt, så er de begge likestilte.

Skrevet

Det her blir litt utenfor tema, men vil anbefale deg å sende alle erklæringene samlet :)

Kan jo gjøre det til en hyggelig ting du og dine forlovere kan gjøre sammen? Først et hyggelig måltid der dere diskutere bryllupet, så kan de skrive under sine erklæringer og du tar vare på dem og sender dem inn sammen med dine papirer og erklæringen fra din manns forlover.

Mye greiere for de som skal motta papirene, også slipper du å bekymre deg for om de andre har husket å sende inn papirene eller ikke :fnise:

Jeg er usikker på hva de som skal behandle papirene gjør nå de får inn flere sett med forlovererklæring, forøvring. :klø:

Skrevet
Det her blir litt utenfor tema, men vil anbefale deg å sende alle erklæringene samlet :)

Kan jo gjøre det til en hyggelig ting du og dine forlovere kan gjøre sammen? Først et hyggelig måltid der dere diskutere bryllupet, så kan de skrive under sine erklæringer og du tar vare på dem og sender dem inn sammen med dine papirer og erklæringen fra din manns forlover.

Mye greiere for de som skal motta papirene, også slipper du å bekymre deg for om de andre har husket å sende inn papirene eller ikke :fnise:

Jeg er usikker på hva de som skal behandle papirene gjør nå de får inn flere sett med forlovererklæring, forøvring. :klø:

Dette hørtes jo egentlig greit ut. Hvor tidlig kan man sende inn alle erklæringene?

Skrevet

En prøvingsattest er gyldig i 4 mnd, så tidligst 4-5 mnd før, litt etter hvor lang behandlingstid det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...