iap Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 hei... eg har muligens fått eit litt stort problem..forlovaren min kom å fortalte i går at det er ikkje sikkert hu er i norge på bryllupsdagen min...så då står eg kansje ute forlovar...historien bak er at typen hennas, som hu har onge med ikkje har hørt noko om visum ennå...så då vil hu reisa ner å venta med han..(skjønner hu veldi godt for hu har vært lenge vekke fra han..) men eg vett ikkje heilt kva eg skal gjer med forlover papirer. går det ant å endra forlovar etter at ein har sendt dei inn.(har forresten ikkje sendt dei ennå) men det er jo ikkje sikkert hu reise å då vil eg jo ha hu...men viss hu reise så har eg vel heller ikkje akkurat så mången alternativ til å ver forlovar...er litt frustrert....
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hei! Det går ann å ha to forlovere. Hvis du har det vil du uansett ha en der på bryllupsdagen. Dersom hun som er forlover nå ikke reiser har du to som kan være med i salong, hjelpe deg med kjole, sitte sammen med deg i kirken +++. Dersom hun reiser har du likevel en som kan gjøre alt det... Kanskje du har en søster du kan spørre? Det er bare en som kan skrive under, og det har jo alt hun som er forlover nå gjort...
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Tror jeg hadde valgt en annen, om du har noen du føler for å spørre. Men alikevel, så synes jeg det er litt rart at hun ikke vil være med på DIN Store dag. Om hun kan reise ned tidligere eller senere.. Men det er jo opp til henne. Hadde jeg hatt noen annen jeg følte for å spørre, hadde jeg gjort det.
iap Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 hadde jo vore enkelt dersom eg hadde hatt noken andre te å spør...har ein kompis men vett kje kor vanli det er å ha guttar te forlover for jenta...men eg har ingen sånn så står sånn kjempe nær...
Pastor Knut Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 hei... eg har muligens fått eit litt stort problem..forlovaren min kom å fortalte i går at det er ikkje sikkert hu er i norge på bryllupsdagen min...så då står eg kansje ute forlovar...historien bak er at typen hennas, som hu har onge med ikkje har hørt noko om visum ennå...så då vil hu reisa ner å venta med han..(skjønner hu veldi godt for hu har vært lenge vekke fra han..) men eg vett ikkje heilt kva eg skal gjer med forlover papirer. går det ant å endra forlovar etter at ein har sendt dei inn.(har forresten ikkje sendt dei ennå) men det er jo ikkje sikkert hu reise å då vil eg jo ha hu...men viss hu reise så har eg vel heller ikkje akkurat så mången alternativ til å ver forlovar...er litt frustrert.... Jo, klart det er trasig når slikt kan skje. Men strengt tatt er ikke forlover nødvendig under selve vigselen. Da holder det med en person som stiller som vitne for deg. Noe annet er det selvsagt med de forpliktelser som en forlover gjerne tar på seg for resten av bryllupsfeiringen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå