Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
The day after tomorrow

Hvilken sang er det igjen og når sang han den???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken sang er det igjen og når sang han den???

Det er den sangen han sang i det aller første finaleprogrammet. Kjempebra sang som passer godt til Kurts stemme!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er den sangen han sang i det aller første finaleprogrammet. Kjempebra sang som passer godt til Kurts stemme!

Er det den U2-sangen?

Skrevet
Er det den U2-sangen?

Nei, den er av den danske gruppen Saybia. Men den ligner riktignok endel på U2.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, den er av den danske gruppen Saybia. Men den ligner riktignok endel på U2.

Kan virkelig ikke huske denne sangen jeg... Har du noen strofer fra et av refrengene?

Skrevet
Kan virkelig ikke huske denne sangen jeg...  Har du noen strofer fra et av refrengene?

Fant hele teksten, jeg! :) Den begynner med "Please tell me why do birds sing when you’re near me", og resten av teksten kan du lese her. Den spilles forøvrig ofte når TV2 reklamerer for Idol-finalen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da skal jeg jammen meg følge med!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Da skal jeg jammen meg følge med!!!

Skrevet

Heia Kurt!!!!! (Har sagt det før, men sier det igjen og igjen) :wink:

Skrevet

Å, jeg kjenner at jeg får somerfugler i magen på Kurt sine vegne.

Jeg gleder meg til å se showet i kveld.

Jeg synes at det er de to beste som har komt til finalen, men jeg krysser fingrene mest for Kurt. Håper begge gjennomfører fint og flott, men at Kurt viser alle at han har det lille ekstra som han har.

Jenter.......... I kveld er vi nødt til å stemme, uansett på hvem. :wink:

Skrevet

Jeg er såpass skråsikker på at Kurt vinner at om han ikke gjør det kommer jeg til å få hakeslepp...

Skrevet

Jeg har alltid sagt at KURT skal vinne..... Nå sitter jeg og hører... De sang samme sang.... Hørtes ikke sånn ut! :o Og jeg er allerede usikker på om hvem som burde vinne.... De er jo faktisk RÅGODE begge to!! :roll:

Begge får garantert platekontrakt fra ett eller annet sted lell, det er jeg rimelig sikker på.......

Lillian

Gjest gjesta
Skrevet

De sang ikke samme sang nå. Det er den siste av tre sanger de skal synge som er den samme.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Heia Gaute! Stemmen til Kurt skingrer som metall i hodet mitt, må snart ta meg en ibux, jeg!

Skrevet
De sang ikke samme sang nå. Det er den siste av tre sanger de skal synge som er den samme.

:oops: :oops: Da var det kanskje ikke så rart at jeg ikke syntes det lignet, da... :lol: Fulgte ikke godt nok med, jeg, da... hehe....

Men DA vil jeg fortsatt at Kurt skal vinne, og jeg ble forresten igjen overbevist da jeg hørte han sang den andre sangen nå! :D

Lillian

Gjest gjesta
Skrevet

Enig med *Lillian*

HEIA KURT!!!

flink Gaute også i dag

Skrevet

Gaute sang greit på den første sangen, ellers ble det for mye tafatt skriking fo rmin del, fikk vondt i ørene. Samme ting som skjedde da han sang When Susannah cries, direkte jævlig og falskt, hadde jeg kunnet lukket ørene der og da ville jeg gjort det, uff *grøsse* Hehe, at Espen Lind har sagt at han ble imponert, vel, det tror jeg lite på, mest pr-jippo, slik det pleier være.

Kurt slet på andre sangen, men kom sterkt tilbake med siste. Første var direkte nydelig :blunke:

Hvis jeg må høre på Gaute sin versjon av "she's so high" på radioen det neste halvåret, vel, uff, nei, jeg orker ikke tenke på det. Den var jo fæl :/

Var noen som klagde over Kurt sin stemme, noe om at hun måtte ta seg en ibux, vel, da måtte du vel ha et brett paralginforte blandet med to halvflasker vodka til Gaute sin stemme...

Har stemt på Kurt, håper resten av Norge gjør det samme.

Håper alle foreldre har vært såpasse ansvarlig at de har fjernet mobiltelefonene til fjortissjentene sine i dag :)

Skrevet

Synes forsåvidt at begge er verdige vinnere, men etter min mening ligger Kurt hakket foran Gaute. Det har han gjort hele tiden. Håper han går til topps i dag!!! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...