Gjest Samara Skrevet 23. mai 2003 #161 Del Skrevet 23. mai 2003 Kurt sin versjon av "she's so high" var nydelig! :D Synes ikke Gaute imponerte like mye. Likte den første sangens hans best, selv om det egentlig ikke er min type musikk. Håper Kurt vinner jeg også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2003 #162 Del Skrevet 23. mai 2003 Var noen som klagde over Kurt sin stemme' date=' noe om at hun måtte ta seg en ibux, vel, da måtte du vel ha et brett paralginforte blandet med to halvflasker vodka til Gaute sin stemme...[/quote'] Nå nei du! Smaken er som baken, og jeg klarer bare ikke stemmen til Kurt! Har ingenting imot utseendet hans, men fyren har jo like mye utstråling som en gråstein Gaute har en lys stemme, men den skjærer ikke i hodet mitt slik som Kurts stemme. Han synger jo like nasalt som Rebecca, kanskje til og med hakket verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 23. mai 2003 #163 Del Skrevet 23. mai 2003 Gaute har en lys stemme, men den skjærer ikke i hodet mitt slik som Kurts stemme. Han synger jo like nasalt som Rebecca, kanskje til og med hakket verre. Hehe, kanskje du burde sjekke om du er tonedøv eller har andre problemer med hørselen Rebecca sin stemme var hes og skrikende, veldig lik Gaute sin, Gaute har også problemer med å høre visse toner, kanskje derfor han støtt og stadig ikke treffer riktig tone. Musikkeksperter over alt sier noe helt annet om Kurt sin stemme enn hva du har å tilby. Dette handler ikke om smak, det handler om fornuft. :blunke: Men, den beste vinner, selv om begge har vunnet og kommet så langt som de har Så, ønsker dem veldig lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 23. mai 2003 #164 Del Skrevet 23. mai 2003 Kurt KAN Saybia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2003 #165 Del Skrevet 23. mai 2003 Hehe, kanskje du burde sjekke om du er tonedøv eller har andre problemer med hørselen Rebecca sin stemme var hes og skrikende, veldig lik Gaute sin, Gaute har også problemer med å høre visse toner, kanskje derfor han støtt og stadig ikke treffer riktig tone. Musikkeksperter over alt sier noe helt annet om Kurt sin stemme enn hva du har å tilby. Dette handler ikke om smak, det handler om fornuft. :blunke: Men, den beste vinner, selv om begge har vunnet og kommet så langt som de har Så, ønsker dem veldig lykke til! Merkelig at du må hakke på meg for at jeg er av en annen mening enn resten av gjengen! Delvis endret Jeg kunne sikkert sagt de samme tingene i retur til deg som du sa til meg, men så lavt gidder jeg rett og slett ikke å synke. Jeg finner det i det hele tatt merkelig at du blir støtt av at det faktisk er noen her som IKKE holder med Kurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 23. mai 2003 #166 Del Skrevet 23. mai 2003 Kattastrofe: Beklager, ble veldig revet med! Det var faktisk ikke "vondt" ment mot deg, kattastrofe. Som sagt; delte meninger osv. Må stå for det en mener. Usj... *nervøs* nesten en million stemmer!!! synke lavt? Pha! *lol* den var nesten litt morsom ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 23. mai 2003 #167 Del Skrevet 23. mai 2003 YES! Grattis til Kurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. mai 2003 #168 Del Skrevet 23. mai 2003 YES!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille blå uinnlogget Skrevet 23. mai 2003 #169 Del Skrevet 23. mai 2003 Og rettferdigheten seiret i Idol i kveld.........([size=9]selv om jeg må innrømme at jeg har fått mer mer og mer sansen for Gaute i forhold til det jeg hadde før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BR Skrevet 23. mai 2003 #170 Del Skrevet 23. mai 2003 uff, var helt skjelven i sted når jeg satt og så på...! :-? Og HOPPET av glede når Kurt gikk av med seieren!!!! Han er bare helt konge på scenen!!! Rettferdigheten seiret!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 23. mai 2003 #171 Del Skrevet 23. mai 2003 .....justice for all! Kurt vant, og med all rett! Han var fantastisk bra. Og Gaute er ingen taper, andre plass av 3500 deltagere. Han er jo også en vinner, selv om Kurt vant tittelen som Idol 2003. Kurt er en virkelig artist!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 23. mai 2003 #172 Del Skrevet 23. mai 2003 Den siste sangen passet nok best til Kurt, og det fikk sikkert litt innvirkning på det endelige resultatet. Selv om Kurt synger kjempebra og jeg liker lyden i stemmen hans, begynner jeg i grunnen å bli litt lei den nå - alt høres så likt ut. Synes Gaute har bredere potensiale og større evne til å overraske. Sannsynligvis er ikke dette det siste vi har hørt fra ham heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2003 #173 Del Skrevet 23. mai 2003 Garantert ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2003 #174 Del Skrevet 23. mai 2003 jeg klarer bare ikke stemmen til Kurt! Har ingenting imot utseendet hans' date=' men fyren har jo like mye utstråling som en gråstein [/quote'] Kødder du????? :o Må si meg ganske så uenig her!! Synes det var helt topp at Kurt vant, og den sangen de sang begge (She is so high) har klistra seg så utrolig godt fast i hue mitt!! Den MÅ jeg bare kjøpe! (føler meg kanskje litt fjortiss nå, men......) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 23. mai 2003 #175 Del Skrevet 23. mai 2003 Nei, jeg kødder ikke, det er min ærlige og oppriktige mening. Må jeg forsvare meg mer nå, eller kan dere debattere videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesol Skrevet 25. mai 2003 #176 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg kunne gifta meg med Kurt jeg. Men da måtte han lovt å være like sjarmerende som han er på scenen og lovt å synge nattasang for meg hver kveld. Syntes han er dritkjekk på en litt hmm uvant måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikkeregistrert bruker Skrevet 25. mai 2003 #177 Del Skrevet 25. mai 2003 Kurt har faktisk et veldig bredt spekter innenfor musikk, de som sier annet, kan ikke ha hørt så mye av ham. "jeg har hørt mer enn nok, blabla" Svada. ....og med tanke på Gaute sitt utseende, som så mange romantiserer, bør man kanskje tenke på at denne gutten skal gjennom fra gutt til mann formasjonen? Det er ikke alle som har like romantiske utfall, spesielt ikke når ansiktet fra før av er veldig markant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 26. mai 2003 #178 Del Skrevet 26. mai 2003 Gratulerer alle Kurt-fans! Dette var utrolig moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå