Gå til innhold

Ideer til kjole- HJELP

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg skal på firmafest (alternativet til julebord) til helgen- og trenger litt inspirasjon og ideer til kjole.

Jeg er forholdsvis lang (176) og litt over normalen i kroppsbygning (pupper, grove bein). "Flat" mage med markert midje, breie hofter. Ganske typisk timeglass egentlig.

Noen som har noen forslag?

Og gjerne med inspirasjonslinker....

Har sett meg helt blind- og har ikke tid til å prøve alt i butikkene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville hatt på meg en lang tettsittende kjole... men det kommer jo an på om du er fornøyd meg kroppen din da...

er du veldig fornøyd med beina vil jeg foreslå en kjole som ender ved knea ell et sted rundt der...

Gjest prestekrage
Skrevet

Helt tettsittende og ankellang er nok ikke for meg (til det er jeg for brei)...

Men tusen takk for svar!

Skrevet

Hva med en stroppeløs kjole, som er innsnevret i livet (fremhever midjen) og som svinger utover etter (skjuler hoftene) ?

Noe alà dette: Kjole

Om du vil fremstå som litt lavere kan du jo velge en som slutter ved kneet, da fremhever du den slankeste delen av beina dine (leggene) i tillegg.

Lykke til! :)

Skrevet
Jeg skal på firmafest (alternativet til julebord) til helgen- og trenger litt inspirasjon og ideer til kjole.

Jeg er forholdsvis lang (176) og litt over normalen i kroppsbygning (pupper, grove bein). "Flat" mage med markert midje, breie hofter. Ganske typisk timeglass egentlig.

Noen som har noen forslag?

Og gjerne med inspirasjonslinker....

Har sett meg helt blind- og har ikke tid til å prøve alt i butikkene

http://www.hotandtrendy.no/product.asp?pro...ub=4&page=1

Hva med noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...