Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Legen sa at vårt lillegull hadde mye ørevoks, men hvordan skal jeg best mulig få ut det da? På meg selv bruker jeg q-tips, men det er jo fy-fy. Det var mannen min som var med til legen, så han spurte ikke.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 du kan jo kjøpe en sånn øreskyller på apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Det var mannen min som var med til legen, så han spurte ikke. Kjøp middel og skylleballong på apoteket. Og gi mannen din ei skrape for at han ikke spurte om hva kan skulle gjøre. Hvor sløv er det mulig å bli?
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Og gi mannen din ei skrape for at han ikke spurte om hva kan skulle gjøre. Hvor sløv er det mulig å bli? Nei, han var på legevakten, så at han glemte å spørre om det i kampens hete er ikke så rart. Skrev det bare for å ikke få til svar: Hvorfor spurte du ikke legen om det...
Gjest Bodillen Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Har alltid brukt q-tips, jeg, men kun forsiktig, ytterst i øret.
Apple- Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Det finnes q-tips for barn. De har bare en liten tupp og en stor ball med bomull som forhindrer at du kommer noe særlig langt inn i øret. Jeg kjøper dem på apoteket.
Gjest HB Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har hørt at deresom du vasker med en klut ytterst i øret vil ørevoksen forflytte seg utover etterhvert. Selv synes jeg ikke slike skyllebalonger fungerer så godt når man gjør det selv, men jeg har fått skyllet ørene hos legen en gang og det fungerte veldig bra. Hilsen Lille meg
Daiquiry Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Det du kan prøve er ørelys. Du får kjøpt dem på helsekost foretning. http://www.naturkosmetikk.no/product_info....a7187a40b6e1d41 (får ikke til hyperlink....)
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Kjøp middel og skylleballong på apoteket. Og gi mannen din ei skrape for at han ikke spurte om hva kan skulle gjøre. Hvor sløv er det mulig å bli? Eventuelt gi legen en skrape for ikke å ha gitt god nok informasjon der og da. Godt Internett er oppe og går slik at det går an å få tak i info andre steder, og i mindre stressende situasjoner enn på legevakt ol
-hild Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Fikk dette tipset av legen vår: Noen dråper olivenolje i hvert øre på kvelden i 4-5 dager. Husk å temperere oljen, altså ikke no rett fra kjøleskapet i øret. Det funker som bare det - og ikke minst er det billig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå