Gå til innhold

Er det ok med all gjestepostingen?  

98 stemmer

1. 1. Er det ok med all gjestepostingen?

• Ja
      34
    • Nei
      56
    • Vet ikke
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du kan argumentere og true med alle mulige påfunn og ikle folk de vanlige begrepene som går igjen - spesielt dette med paranoia da - og at man er en svak person og bla, bla, bla....ja bare gjør det - so what? Jeg gjør det jeg vil, og har ikke tenkt å la meg manipulere.

Jeg beklager så mye. Det var ganske ufint og usaklig sagt av meg, og ikke berettiget i sammenhengen. Jeg ville nok ha valgt å slette den postingen om det ikke allerede hadde kommet et svar på den. Så da får jeg heller unnskylde meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Geir Ove
Skrevet

Brukere sletter seg over en lav sko pga. ødleggende gjester.

Hva skjer! Er gjester mer verdt enn faste fornuftige og reflekterte brukere.

Jeg er selv gjest, men ingen kvalmende gjest.

Blir KG sperret for gjester så registrerer jeg meg.

Ser modderatorene på denne tråden?

Skrevet
Brukere sletter seg over en lav sko pga. ødleggende gjester.Hva skjer! Er gjester mer verdt enn faste fornuftige og reflekterte brukere.

Jeg er selv gjest, men ingen kvalmende gjest.

Blir KG sperret for gjester så registrerer jeg meg.

Ser modderatorene på denne tråden?

Uff ja, er det ikke hele to registrerte brukere som har slettet seg de 3-4 siste ukene?

Må være grenser for hvor lave sko sånne nydelige gjester som du bruker. :roll:

Gjest Mayamor
Skrevet

Jeg begynner desverre å bli av den formening at gjester er en uting på grunn av et troll eller fem. :kaffe:

Skrevet
Jeg begynner desverre å bli av den formening at gjester er en uting på grunn av et troll eller fem. :kaffe:

Da håper jeg at du ikke allerede har stemt for fortsatt gjestetilgang....

Gjest Mayamor
Skrevet
Da håper jeg at du ikke allerede har stemt for fortsatt gjestetilgang....

Nope, men måtte lese spørsmålet og svaralternativene to ganger før jeg svarte. ;)

Skrevet

Hvem gidder å være her....de samme frekke faste nickene som har vært her i flere år. Og utrolig - samme tema bli kopiert opp igjen og opp igjen - helt bokstavelig. For et kjedelig sted.

Gjest StockDama
Skrevet
Hvem gidder å være her....de samme frekke faste nickene som har vært her i flere år. Og utrolig - samme tema bli kopiert opp igjen og opp igjen - helt bokstavelig. For et kjedelig sted.

Du gidder tydeligvis det =)

Jeg gidder hvertfall, for KG har alltid gått litt i bølgedaler. Noen ganger er alle snille med hverandre, noen ganger er det full krig.

Skrevet
Du gidder tydeligvis det =)

Jeg gidder hvertfall, for KG har alltid gått litt i bølgedaler. Noen ganger er alle snille med hverandre, noen ganger er det full krig.

Er dette full krig, eller er det det man kaller en lavintensiv konflikt?

Gjest StockDama
Skrevet

Det har du rett i, ikke direkte krig da, men..en anspent situasjon?

Men alt i alt er KG et fint forum, med og uten gjester.

Skrevet

Jeg jobber som jurist i det offentlige og jeg jobber (kanskje) etter samme prinsipp som gjelder her inne og for de som en gang i tiden utestengte meg her inne - det går KUN på trynefaktor når jeg avgjør skjønnsspørsmål og etter hvor søte folk er mot meg. Har noen problemer kaster jeg meg over de og trekker fram irrelevante poeng, jeg nekter å gi veildening eller råd (eller det er bare svada)- akkurat slik som dere mener man kan gjøre i det offentlige. For dette er jo et seriøst forum.....med "seriøse" faste nick som har vært her i en årrekke......her kan de jo leve ut sine liv, og bestemme over andre mennesker.

(SARKASTISK)

Skrevet

Sarkasmer er litt bortkastede hvis ingen tar poenget. Jeg tok ikke helt poenget. Kan du reformulere?

Skrevet
Sarkasmer er litt bortkastede hvis ingen tar poenget. Jeg tok ikke helt poenget. Kan du reformulere?

Nedlatenhet. Ganske typisk om man ikke er med i gjengen. Frys ut folk, si at du ikke forstår og at det skyldes den andre...som mange faste nick benytter seg av!!

Jeg kan ikke se at jeg har veiledningsplikt overfor deg. Men jeg tror dessverre ikke jeg kan hjelpe deg uansett. Noen når man rett og slett aldri inn til. Og noen tror jo alltid at de kan uttale seg på vegne av alle andre - da høres det ihvertfall ut som de har mer belegg for hva de sier. Fulle av faenskap er man jo....

At noen gidder å registrere seg her for er for MEG uforståelig....

Skrevet
Nedlatenhet. Ganske typisk om man ikke er med i gjengen. Frys ut folk, si at du ikke forstår og at det skyldes den andre...som mange faste nick benytter seg av!!

Jeg kan ikke se at jeg har veiledningsplikt overfor deg. Men jeg tror dessverre ikke jeg kan hjelpe deg uansett. Noen når man rett og slett aldri inn til. Og noen tror jo alltid at de kan uttale seg på vegne av alle andre - da høres det ihvertfall ut som de har mer belegg for hva de sier. Fulle av faenskap er man jo....

At noen gidder å registrere seg her for er for MEG uforståelig....

Tro det eller ei, det var IKKE nedlatende ment. Og jeg beklager det virkelig dersom det var egnet til å fornærme deg. Men jeg skjønte ikke hva du mente. Samtidig som du lot til å synes at det var veldig viktig å få sagt det. Det virka jo ganske sint, det du skrev.

Forsåvidt, om det er viktigst for deg å bare blåse det ut, så kan du jo det, men jeg ville trodd at det kanskje var av interesse at andre forholdt seg til det du skrev. Hva er ellers meningen med å skrive?

Gjest Bodillen
Skrevet
Tro det eller ei, det var IKKE nedlatende ment. Og jeg beklager det virkelig dersom det var egnet til å fornærme deg. Men jeg skjønte ikke hva du mente. Samtidig som du lot til å synes at det var veldig viktig å få sagt det. Det virka jo ganske sint, det du skrev.

Forsåvidt, om det er viktigst for deg å bare blåse det ut, så kan du jo det, men jeg ville trodd at det kanskje var av interesse at andre forholdt seg til det du skrev. Hva er ellers meningen med å skrive?

Dette er garantert samme gjest jeg selv har hatt problemer med å tolke tidligere i denne tråden. Jeg fikk nokså klar beskjed om at jeg var vanskelig kun fordi jeg ikke var enig (ikke lett å si seg hverken enig eller uenig når man ikke greier å få tak i innholdet i det h*n skriver, men... :klø: ). Jeg prøvde virkelig å få vedkommende til å forstå at jeg kun var interessert i å forstå hva h*n mente, men ga opp da jeg etter hvert ble stemplet som dum. Vi er kanskje like dumme, du og jeg ;)

Skrevet
Dette er garantert samme gjest jeg selv har hatt problemer med å tolke tidligere i denne tråden. Jeg fikk nokså klar beskjed om at jeg var vanskelig kun fordi jeg ikke var enig (ikke lett å si seg hverken enig eller uenig når man ikke greier å få tak i innholdet i det h*n skriver, men... :klø: ). Jeg prøvde virkelig å få vedkommende til å forstå at jeg kun var interessert i å forstå hva h*n mente, men ga opp da jeg etter hvert ble stemplet som dum. Vi er kanskje like dumme, du og jeg ;)

Hva skal man si?

Jeg kan jo ikke akkurat påberope meg at jeg aldri fornærmer folk, for det gjør jeg jo rett som det er, med fullt overlegg.

Men det kan da ikke være fornærmende å be noen om å si en ting på en annen måte, så man forstår hva som menes? At det var med en brodd mot faste brukere, det skjønner jo jeg også, sammenhengen tatt i betraktning.

Vel, vel, jeg vil ikke ta noe ansvar for hans følelser. Vil han være fornærmet, så får han bare være det. Jeg stilte bare et spørsmål.

Skrevet

Hva er det dere ikke forstår?

Hadde jeg som jurist arbeidet ut fra de samme regler og praksis som man har her i forumet hadde jeg mistet jobben forlengst..

Men her inne blir de som ikke har peiling belønnet, og de som faktisk har peiling blir gjerne sparket ut av forumet. ALT her inne går på trynefaktor. Og det finnes da ikke noe mindre seriøst enn dette forumet.

DET var det sarkastiske, eller kall det det paradoksale.

Og selvsagt skjønner jeg at det ikke var ikke meningen å fornærme noen....ihvertfall ikke de som tar til motmæle.

PS: og hva var så vanskelig å forstå når det gjaldt de pedofile? Jeg skrev at jeg oppfattet de dithen at de kun slang seg på kritikken mor Staff pga egen vinnings skyld., og for å fremstille seg "menneskelige"..noe som visstnok var meget vanskelig å skjønne.

PS2: får håpe dere treffer meg i jobb en dag da...det skal bli "morsomt"....

Har forresten aldri truffet noen som ikke har skjønt meg i RL - merkelig eller hva???

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...