Gjest Gjest_nina_* Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg studerer for tiden i Australia, og her har jeg funnet meg en perfekt kjæreste. Vi har et supert forhold, har aldri hatt det så bra. MEN jeg reiser hjem igjen til norge til sommeren jeg skulle faktisk gjerne blitt her, men jeg må hjem for å fullføre graden min (dette oppholdet er bare en del av utdanningen som jeg tar hjemme). Det hadde kanskje vært mulig å fullføre her hvis jeg forandrer litt på graden min, men HAN skal uansett ut til høsten (ikke til europa dessverre) så det hadde også blitt litt meningsløst... så det ser jo ut som vi må gjøre det slutt til våren, og jeg lurer liksom på om det er noen vits i å "dra det ut"..? Vi blir jo bare mer og mer glade i og knyttet til hverandre. Men samtidig hadde det å bryte av nå gjort resten av oppholdet her ganske kjipt (de aller fleste folka jeg kjenner her har jeg møtt gjennom han). Uff, kjenner dette er ganske kjipt
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg syns at dere skal nyte det ekstra godt den siste tiden dere har sammen hvis dere absolutt føler at det må bli slutt. Hvis dere gjør det slutt nå så vil du bare bruke de siste månedene til å tenke på hva som kunne ha vært også hadde du angret. Kanskje hadde du villet bli sammen igjen, og sett at dere får enda kortere tid med hverandre. Med andre ord, ville resten av oppholdet vært for innviklet og for tungt. Du har muligheten til å pleie forholdet den siste tiden, så jeg råder deg til å gjøre nettopp det. Hvem vet? Kanskje møtes dere igjen senere og fortsetter der dere slapp! Hva studerer du i Australia forresten?