Gå til innhold

Enter forsikring

Devana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt bilforsikring der ett år, og er fornøyd. De har samme vilkår o.l. som Vesta. Regningene er ganske identiske i fysisk utforming, og dette med at man slipper og betale egenadeler under 500 kr tror jeg det var, er likt hos dem begge. Dvs, vi har byttet frontrute gratis og fått gratis veihjelp på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bilforsikring der første året etter at vi kjøpte den nye bilen fordi det fulgte med et bra tilbud. Var forsåvidt fornøyd med dem, men hadde jo heldigvis ikke bruk for forsikringen da. Etter et år satte de imidlertid opp prisen drastisk så da byttet vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare positive erfaringer med Enter.

I høst ble bilen min smadret av en gammel dame som ikke burde ha hatt lappen :nei: og kundebehandlerne var kjempehjelpsomme og hele opplegget hos Enter var veldig ordentlig. Jeg har bare positive ting å si om de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Enter første året med bil pga godt pristilbud, som Arkana skrudde de prisen opp det andre året så da byttet vi til noen som var rimeligere. Hadde ingen dårlig erfaring med Enter, men heller ingen positiv opplevelse da vi ikke benyttet oss av kundeservicen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i konkurrerende selskap, men har kun positive erfaringer med de ansatte i Enter. Nå vet ikke jeg hvordan deres dekninger fungerer, men vi har ofte kontakt med rådgivere i Enter, enten det dreier seg om kunder som flytter fra de til oss, eller omvendt. De har vært blide og hyggelige, veldig hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Jeg ble "lurt" til å kjøpe Enter forsikring med ny bil og har bare negative erfaringer med kundeservice. Forsikringen som i utgangspunktet skulle bli mye billigere enn hos konkurrentene endte opp som mye dyrere etter at Enter satte ned bonusen min og nektet og sette den opp til det riktige nivået.

Etter mange lange epostvekslinger og telefonsamtaler med svært motvillige kundebehandlere fikk jeg beskjed om at alt var i orden, men selskapet fortsetter å sende for høye fakturaer selv om jeg har gjort dem oppmerksomme på feilen.

I tillegg trodde jeg at jeg fikk leiebil dersom det var noe galt med bilen, men det gjelder kun ved kaskoskade uten at det var åpenbart da selgeren prakket på meg forsikringen over telefon.

Er det noe som går i stykker på bilen din uten at du har krasjet så får du ingen leiebil, men her er det selvfølgelig bare jeg som ikke har lest det med små skrift før skaden skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...