Gå til innhold

"uforpliktende" forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tankefull_*
Skrevet

Har hatt det siste året et forhold med en mann der jeg hovedsaklig bare har ønsket å ha sex med.

Rett etter jul tok "forholdet" en ny vending med at jeg sa til han at jeg bare ønsket å ha sex og romantiske stunder med han.

Fikk så med en gang beskjed fra han om at han hadde dårlig samvittighet,kunne ikke fortsette på denne måten. Han måtte bli "ordentlig". Han mente videre at sex var noe man hadde med kjæresten sin.

Så da sitter jeg her da... Savner han,eller savner sexn,flørtinga,m.m.

Hvordan skal jeg klare glemme han? :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han mente sexn var bra men det var mer i livet enn bare sex.. og Fikk forøvrig beskjed fra han rett før helga at han nå skulle date. ..

Dette her er bare nedtur:(

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet
Han mente sexn var bra men det var mer i livet enn bare sex.. og Fikk forøvrig beskjed fra han rett før helga at han nå skulle date. ..

Er du sikker på at du ikke ønsker å bli kjæreste med ham da ?? Det er jo det "kjærestegreiene" du savner..... I så fall : ta kontakt og si at du savner ham, og at du ikke hadde trodd at du kom til å savne han sånn.....

Gjest StockDama
Skrevet

Om det bare var sex du var ute etter burde du ikke vært så oppgitt, virker som du har noen følelser du ikke var klar over =p

Skrevet

Et uforpliktende forhold tilsier at man dater andre samtidig i mitt hode :ler:

Not to worry, det er plenty åf fish in the sjø.

Skrevet

Dater ikke andre eller har sex med andre..var bare han..men det er tydeligvis forbi:( Har ikke hørt ett kvekk ett han mente vi/han måtte være ordentlig,ergo bare kjærester har sex i følge han. Vi kunne ikke bare drive på "å ha oss"....

Skrevet
Dater ikke andre eller har sex med andre..var bare han..men det er tydeligvis forbi:( Har ikke hørt ett kvekk ett han mente vi/han måtte være ordentlig,ergo bare kjærester har sex i følge han. Vi kunne ikke bare drive på "å ha oss"....

Joda, det heter knullevenn. De har få rettigheter når det kommer til den andres liv forsåvidt.

Skrevet
Har hatt det siste året et forhold med en mann der jeg hovedsaklig bare har ønsket å ha sex med.

Rett etter jul tok "forholdet" en ny vending med at jeg sa til han at jeg bare ønsket å ha sex og romantiske stunder med han.

Fikk så med en gang beskjed fra han om at han hadde dårlig samvittighet,kunne ikke fortsette på denne måten. Han måtte bli "ordentlig". Han mente videre at sex var noe man hadde med kjæresten sin.

Så da sitter jeg her da... Savner han,eller savner sexn,flørtinga,m.m.

Hvordan skal jeg klare glemme han? :gråte:

Kanskje han følte seg lurt? Han ble skuffet da han forsto at dere bare var knullevenner og ikke kjærester. Så nå leter han videre etter noen som vil være "ordentlig" kjæreste med han.

Skrevet

Hvis du bare savner sexen og flørtingen er det vel bare å finne seg en annen. Du kan gjøre det med hvem som helst. Hvis du savner han er det en helt annen sak.

Skrevet
Joda, det heter knullevenn. De har få rettigheter når det kommer til den andres liv forsåvidt.

Fuckfriend er et mye penere ord enn det norske..."knulle" er et særdeles stygt ord som gir assosiasjoner til hunder og annet ekkelt.

Skrevet
Fuckfriend er et mye penere ord enn det norske..."knulle" er et særdeles stygt ord som gir assosiasjoner til hunder og annet ekkelt.

Neh, jeg syns knulle er et bra ord for helt uforpliktende sex.

Fuck minner meg mer om banning og avvikende oppførsel, av type motherfucker = incest :ler: (jada jeg vet hva det betyr eeegentlig)

Jeg har aldri satt knulle i sammenheng med bikkjer i alle fall ;)

Skrevet

Der har det kommet MANGE sms/mms`er fra han.. og han har savna meg :rosasmil:

Han har møtt ei anna(1 date),men det var ikke noe særlig.. og vil veldig gjerne treffe meg igjen.. Har savna han sånn jeg å!!

Savner sexn MED HAN. Han var vel en mellomting mellom "pulevenn" og kjæreste...

Skrevet
Der har det kommet MANGE sms/mms`er fra han.. og han har savna meg :rosasmil:

Han har møtt ei anna(1 date),men det var ikke noe særlig.. og vil veldig gjerne treffe meg igjen.. Har savna han sånn jeg å!!

Savner sexn MED HAN. Han var vel en mellomting mellom "pulevenn" og kjæreste...

Hvorfor vil du ikke være kjæreste med ham ?? Du savner han jo (høres ikke ut som det er sex'en du savner bare...)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvorfor ikke bare prøve å ha et forhold til han? For meg så høres det ut som du føler noe mer enn å knulle han. Man tenker ikke slikt om pulevenner. Da finner man bare seg en ny en å ha sex med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...