Gå til innhold

Den beste foundation ever!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

Hva er din og dine synspunkter??

Den beste foundation ever.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mest fornøyd med Glo minerals som passer min fete hudtype. Kan hende jeg bytter tilbake til ID, eller et annet mineralmerke når huden min blir tørrere. Går nemlig på en kur som bl.a. skal gjøre huden mindre fet.

Skrevet

I.D. Bare Minerals.

Tetter ikke til porene og gir veldig fint resultat!

Skrevet

Kanebo definitivt. Synes ikke, men gir flott resultat! :)

Skrevet

Shiseido sin hydro liquid. Kjapp å legge og dekker akkurat passe. har blandingshud som er mer tørr enn fet

Skrevet
Går nemlig på en kur som bl.a. skal gjøre huden mindre fet.

Hva slags kur er dette?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg MÅ selvsagt prøve det meste, men min favoritt er og blir Color Clone fra Helena Rubinstein. Den er lett, og føles ikke på huden, og tørker heller ikke ut en tørr hudtype. I tillegg liker jeg mineralfoundation fra GloMinerals og delvis Bare Minerals.

Gjest prestekrage
Skrevet

Dior Sculp- ettellerannet.

Denne er egentlig beregnet for mer voksen hud enn til min alder (30), men er perfekt til meg.

Skrevet

Jeg er 16, men bruker en foundation fra Loreal ment til kvinner på 40+ :) Synes den er kjempebra.

Skrevet

i.d bare Minerals er topp! Har kjøpt hos hudpleier før, men fant ut at noen solgte det MYE billigere på QXL. Er SÅ fornøyd........

Skrevet
Hva slags kur er dette?

Roaccutan. Ergo har jeg en litt over gjennomsnitt problematisk hud. ;)

Skrevet

Har ikke prøvd all verden av foundations, men hittil er jeg aller mest fornøyd med I.D Bare Minerals! Gir et perfekt resultat, tetter ikke igjen huden, har solfaktor 15, drøy i bruk. Dessuten fåes det billig på ebay. Kjøpte akkurat foundation 9g., og en 13g. mineral veil for til sammen 200,-. Greit det. ;)

Det eneste som plager meg er at porene blir litt større av å bruke den. Hadde usynlige porer før jeg begynte å bruke den sist sommer... Noen andre som har opplevd det..?

Skrevet
Har ikke prøvd all verden av foundations, men hittil er jeg aller mest fornøyd med I.D Bare Minerals! Gir et perfekt resultat, tetter ikke igjen huden, har solfaktor 15, drøy i bruk. Dessuten fåes det billig på ebay. Kjøpte akkurat foundation 9g., og en 13g. mineral veil for til sammen 200,-. Greit det. ;)

Det eneste som plager meg er at porene blir litt større av å bruke den. Hadde usynlige porer før jeg begynte å bruke den sist sommer... Noen andre som har opplevd det..?

Jeg bruker det samme og har opplevd det samme.Porene blir stOrre.Og smA linjer fremheves.Vil finne en annen foundation som er litt bedre og liquid.

Skrevet

Mineralfoundation funker ikke for meg. Som noen andre her, får jeg også større porer og små linjer synes godt. Jeg ser sliten ut rett og slett.

Jeg sverger til Exuviance - Den eneste som ikke gir meg kviser eller utslett.

http://www.exuviance.eu/no/produkter_11.html

Lett å påføre, naturlig og pent resultat. Kjøper den billig på Ebay

Gjest Lilleulv
Skrevet

Har veldig sansen for HR Spectacular og Lancome teint idole.

Skrevet

Dior forever er den beste jeg har testa i mitt liv. Perfekt utenom at fargen er litt for mörk for meg nå.

Skrevet
Dior forever er den beste jeg har testa i mitt liv. Perfekt utenom at fargen er litt for mörk for meg nå.

Hvilken farge har du/bruker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...