Gjest Jente 20 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Tok en test for noen dager siden da jeg skulle hatt mensen, men den var negativ. Saken er den at jeg enda ikke har fått mensen annet enn to dager med små "flekker" på bind, Tenkte da at det tar seg sikkert opp som det pleier utover dagen, men neida. Har også veldig ømme bryster, det kan vel være innbilning for alt jeg vet har erfaring med det fra før. Også er det disse menssmertene da, har dem, men ikke så kraftige som de pleier pluss at det er små stikk avogtil om noen skjønner. Om jeg er gravid skulle ikke testen vært positiv da, orker ikke å få noen forhåpninger for da blir jeg bare skuffet. Ønsker bare noen andre meninger på dette før jeg tar bryet med en legetur.
Munachimso Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Ta en ny test og prøv å ikke stress med det. Om du stresser kan det være med å forsinke mensen
jente 79 Skrevet 23. januar 2008 #3 Skrevet 23. januar 2008 Testene kan slå seint ut på enkelte... Prøv igjen om noen dager. Forhåpentligvis får du et annet svar da Jeg fikk to negative tester før min ble positiv denne gangen. Syklusen min var litt på tur etter en SA...
Delfina Skrevet 23. januar 2008 #4 Skrevet 23. januar 2008 Dette her er som å lese om meg. Jeg har opplevd det samme denne måneden. Senest for to dager siden... Spent på om du er gravid
Concertina Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Ta en ny test og prøv å ikke stress med det. Om du stresser kan det være med å forsinke mensen Dette er vel en sannhet med modifikasjoner: stress kan forsinke EL, som da igjen forsinker mensen, når man først har hatt EL så skal ikke stressing ha noe å si (lutealfasen er veldig stabil, stort sett +-1 dags forskjell mellom hver syklus).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå