Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt ny på facebook, og lurer på om det stemmer at folk kan se hvem som har vært inne og kikket på profilen deres? Ikke skrevet eller gjort noe altså, bare kikket... Noen sier det går an. Håper da inderlig ikke det....jeg har kikket på profilen til noen som jeg ikke vil skal vite det.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er litt ny på facebook, og lurer på om det stemmer at folk kan se hvem som har vært inne og kikket på profilen deres? Ikke skrevet eller gjort noe altså, bare kikket... Noen sier det går an. Håper da inderlig ikke det....jeg har kikket på profilen til noen som jeg ikke vil skal vite det.... :sjenert:

Jeg har vert på Facebok en stund og jeg forstår ikke hvordan det kan være mulig.

Jeg vet i alle fall ikke hvem som er inne på min profil og kikker, men jeg har gjort det sånn at det eneste andre kan se er bildet og navnet mitt og vennene mine....tror jeg....

Skrevet

det har jeg ikke hørt noe om. hvis ikke det er noe nytt da??? :vetikke:

det eneste jeg vet om er at man kan ha en sånn greie hvor man ønsker den som titter på siden din velkommen. da står navnet til personen der, "der og da" men man kan ikke se det i ettertid.

også finnes det en sånn ting som man kan legge inn for å få de personene som besøker siden din til å registrere seg, så man ser hvem og hvor mange som har hvert innom. men bare de som trykker på denne blir registrert. det er en slags teller.

så jeg tror du kan ta det helt med ro. :klem:

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var inne på en profil, og da kom navnet mitt opp og en teller som sa at jeg hadde vært der så og så mange ganger...

Ikke alle man vil skal se at man har "tittet" på dem, så jeg søkte opp litt info om dette. Kom da inn på et forum (på facebook. Søkte etter "counter") Der står det at telleren kan si (til den som eier profilen tror jeg) hvem som har besøkt profilen i det siste.

Not good!! Litt privatliv må man da ha når man surfer rundt.. Iallefall bør man vite om dette, og holde seg borte fra de man ikke ønsker skal se at man har vært der...

Skrevet

Til siste gjest: Den counteren teller bare med hvis du trykker at du har vært der. Ellers har du en som beregner gjennomsnittet av de som har vært innom, men helt vilkårlig, så det stemmer ikke. Man har også denne "anti-stalker" hvor du ser bilde av deg selv og skvetter, men ingen andre kan se at du har vært der.

Facebook's policy er at man skal kunne "surfe" rundt helt anonymt, så bare slapp av :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Det går ikke, det strider med retningslinjene. Hvis noen applications påstår de gjør det er de

1) Bogus, brukes ofte til å spre virus, spam o.l.

eller

2) i strid med retningslinjer, og fjernes fort som f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...