Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer om denne mascaraen?

Er ute etter en mascara som gir bOy,lengde og volum.Noe som denne mascaren er....

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Den er helt gjennomsnittlig, men ikke mer. Jeg syntes den var en mellomting mellom Diorshow og YSLs Effet Faux Cils, men orket aldri å kjøpe den om igjen, for den var ikke sååå super. Det virker som om jo mer mascaraene påstår å kunne, jo dårligere er de i virkeligheten. :forvirret:

Skrevet
Den er helt gjennomsnittlig, men ikke mer. Jeg syntes den var en mellomting mellom Diorshow og YSLs Effet Faux Cils, men orket aldri å kjøpe den om igjen, for den var ikke sååå super. Det virker som om jo mer mascaraene påstår å kunne, jo dårligere er de i virkeligheten. :forvirret:

ok....takk:)

Hva med YSL Everlong mascara?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg har ikke prøvd den, for jeg har vært skremt bort av den merkelige formen på børsten. Jeg liker mascaraer med gummibørste, men denne er like bred hele veien, og det virker litt klønete.

Har du prøvd Lancome Hypnose? Den synes jeg er veldig god, og den gir både volum og lengde uten å klumpe. :)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg har ikke prøvet den mascara fra Guerlain. Menjeg vet at Lancome kommer med en ny mascara igjen, den heter noe med hypnose og noen bokstaver til. Den skal være i en enda mere intens farve enn forhjengeren, den skal jeg kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...