MBelucci Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Noen som har erfaringer om denne mascaraen? Er ute etter en mascara som gir bOy,lengde og volum.Noe som denne mascaren er....
Gjest Morgan le Fay Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Den er helt gjennomsnittlig, men ikke mer. Jeg syntes den var en mellomting mellom Diorshow og YSLs Effet Faux Cils, men orket aldri å kjøpe den om igjen, for den var ikke sååå super. Det virker som om jo mer mascaraene påstår å kunne, jo dårligere er de i virkeligheten.
MBelucci Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Den er helt gjennomsnittlig, men ikke mer. Jeg syntes den var en mellomting mellom Diorshow og YSLs Effet Faux Cils, men orket aldri å kjøpe den om igjen, for den var ikke sååå super. Det virker som om jo mer mascaraene påstår å kunne, jo dårligere er de i virkeligheten. ok....takk:) Hva med YSL Everlong mascara?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har ikke prøvd den, for jeg har vært skremt bort av den merkelige formen på børsten. Jeg liker mascaraer med gummibørste, men denne er like bred hele veien, og det virker litt klønete. Har du prøvd Lancome Hypnose? Den synes jeg er veldig god, og den gir både volum og lengde uten å klumpe.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har ikke prøvet den mascara fra Guerlain. Menjeg vet at Lancome kommer med en ny mascara igjen, den heter noe med hypnose og noen bokstaver til. Den skal være i en enda mere intens farve enn forhjengeren, den skal jeg kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå