pumpkin Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 Jeg er så kvalm :-? Er det noen som har noen gode råd å komme med? Har ikke kastet opp enda, men er jevnt kvalm nesten hele dagen. Det er SÅÅÅÅ ekkelt... Pumpkin
viwi Skrevet 25. april 2003 #2 Skrevet 25. april 2003 *Spis små måltider ofte *Tørr kjeks på sengekanten før du står opp *Farris & juice blandes og drikkes i små slurker *Ingefærtbl eller ingefær som du kjærer i biter og legger i en mugge vann. La den stå i kjøleskapet og drikk av den ofte * Akupunktur * mye søvn * ikke stress- det trigger kvalmen * mye frisk luft * La andre ta seg av matlaging og vasking der det er mange ekle lukter * sea-band rundt håndleddet * sitron ja dette er forskjellige tips som jeg vet andre har hatt nytte av.... Lykke til- håper du slipper å være kvalm så lenge
Wit Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Legen min på Ullevål anbefalte også Postafen (reisesyketabeletter) en om morgenen og en om kvelden. Dette var IKKE skadelig for barnet.
LadyBug Skrevet 26. april 2003 #4 Skrevet 26. april 2003 ingefær tabletter ingefær te ingefær i maten ingefær i salat ingefær ekstrakt ingefær ingefær ingefær sier jeg bare!
pumpkin Skrevet 26. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2003 Tusen takk for tips, dere!!! Nå skal jeg ut å handle inn alt dere anbefalte! Pumpkin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå