Gå til innhold

2 uker ferie i mai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tips ønskes! :)

Hva slags ferie? Storby, badeferie, opplevelsesferie...?

Selv ville jeg anbefale en tur til Chios. Her kan du få "alt". Badeferie, opplevelsesferie, sjopping i Chios by... Øya er Hellas 5. største og byen er stor nok til å romme x antall klesbutikker, skobutikker, parfymerier, juvelerer, tradisjonelle butikker, bokhandlere... Det man forventer å finne i en større by.

Chios er en av de greske øyene som ligger langs Tyrkiakysten og disse er kjent for å ha mer stabilt vær vår og høst enn de andre greske øyene.

Vannet er på den kjølige siden i mai, man kan forvente omtrent som en norsk sommer både til lands og til vanns. Med unntak av regn. Det regner sjelden og hvis det gjør det, er det kortvarig sommerregn.

Det går direktefly til Chios fra Gardermoen.

Skrevet

Jeg ville dratt til et sted det kan være for varmt å dra til på sommeren f.eks. Toscana.

Skrevet

Hei

Har må du komme med litt mer info. Som noen har spurt om allerede..er du på jakt etter by eller strand eller begge deler? Har du et bestemt budsjett? Det er så mye å anbefale i denne verden at vi må nok ha litt mer info før vi kan gi deg noen gode råd :-)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! New york og Toscana er noe av det vi har tenkt på. Vi har mulighet til å kjøre med bil i europa så har lurt litt på det. budsjettet er ikke spesielt stramt, men innenfor rimelighetens grenser.. Har ikke tenkt på en fast sum. Vi er et par som skal reise sammen. Jeg trenger ikke strand og jeg trenger ikke storby, men det skader ikke heller! Denne gangen er vi egentlig ganske åpne! Men det blir ikke chartertur...

Takk for linken Gard, har vært inne og lest mye på sidene dine. Er også gøy at du tester ut alle restaurantene i Stavanger for oss! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...