Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte A prOve en foundation fra chanel

igjen. Link

Eller fluide.

Jeg har hOrt mye positivt om chanel sine foundationer.

Jeg er 26 ar.tOr til combination hud.

og bruker id bare minerals sin nu.

Har endret til link pga forskyvning på siden.

Kari, mod

Endret av Kari
Videoannonse
Annonse
Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg skulle gjerne svart deg, men linken din er ufullstendig :).

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Ok, jeg har denne i flytende og kompakt (kremen synes jeg ble for tung for meg). Begge er veldig gode til tørr hud, den flytende dekker mere enn den kompakte. Jeg liker denne foundation fordi den gir glød til huden, jeg ser ikke sminket/pudret ut og den er veldig, veldig drøy.

Jeg har også Chanel ProLumiere; også fin til tørr hud, men mere dekkende enn Vitalumiere :):

Skrevet

Ok, jeg har denne i flytende og kompakt (kremen synes jeg ble for tung for meg). Begge er veldig gode til tørr hud, den flytende dekker mere enn den kompakte. Jeg liker denne foundation fordi den gir glød til huden, jeg ser ikke sminket/pudret ut og den er veldig, veldig drøy.

Jeg har også Chanel ProLumiere; også fin til tørr hud, men mere dekkende enn Vitalumiere :):

[/quo

Tusen takk for svar.Jeg er blond,lys/meduim skin tone.Hvilken farge har du,og hvilken hudfarge har du?

Gjest Audrey Horne
Skrevet
Tusen takk for svar.Jeg er blond,lys/meduim skin tone.Hvilken farge har du,og hvilken hudfarge har du?

Jeg har lys hud med gylden undertone (hud som blir veldig brun på sommeren) og bruker Beige #40. På sommeren funker denne også, med solpudder over.

Skrevet
Jeg har lys hud med gylden undertone (hud som blir veldig brun på sommeren) og bruker Beige #40. På sommeren funker denne også, med solpudder over.

Kanksje vi har samme da:)Noenlunde ihvertfall.

Jeg brukte for noen Ar siden 45 Rose fra chanel.teint compact creme universial.Vet du som er tilsvarende i Vitalumiere sine farger??

Blir ganske takknemlig for svar..

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Vitalumiere kan bli litt for rik/fet for hud som ikke er tørr, da er kanskje enten Mat Lumiere eller Teint Innocence bedre, siden disse er oljefrie.

Jeg bruker også #40 beige i Chanel.

Skrevet
Vitalumiere kan bli litt for rik/fet for hud som ikke er tørr, da er kanskje enten Mat Lumiere eller Teint Innocence bedre, siden disse er oljefrie.

Jeg bruker også #40 beige i Chanel.

Jeg har kommet frem til at jeg har tOr hud/normal.men skal sjekke om de to andre du sa likevel.Om sommeren produsere huden mer olje.Og jeg som bor i syden,sA er klimaet ganske hett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...