Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cataliina
Skrevet

Hva er det fineste du har fått av kjæresten/samboeren/mannen din? En reise, et smykke, en opplevelse? :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av gaver å sånn, er selvfølgelig utrolig koselig å få en oppmerksomhet nå og da. Men den beste gaven må vel være at han ville bli sammen med meg selv etter alt som hadde vært av fram og tilbake..skjønner godt hvis han hadde vært lei.. :)

Skrevet

En forlovesesring! :rødme:

Ellers må det være tålmodighet, jeg har ikke vært så lett å leve med de siste årene..

Skrevet

snowboard! :D

det var HELT meg.. riktige farger, riktig mønster, osv.. og jeg ante iiingenting om det :D

Skrevet

Jeg fikk en Donald-tegneserie som hun hadde tegnet helt selv, og hun som hater og tegne, men den ble kjempefin :)

Skrevet

Et vakkert barn:-)

Pene smykker (diamanter oi-oi)

og mange fine middager sammen ute

Må legge til at jeg har kjøpt fine elektronikkting til ham også, som han har ønsket seg :-)

Skrevet

Hmm.. Kanskje når han på den første bursdagen min (etter at vi møttes altså ;) ) tok meg med til Lillehammer hvor vi kjørte bobsled, noe jeg har hatt lyst til å gjøre i alle år. Det ble en skikkelig overraskelse, spesielt siden jeg husket ikke å ha nevnt denne drømmen i det hele tatt for ham, men det hadde han tydeligvis fått med seg allikevel. Han har gjort mye fint for meg og gitt meg mange fine gaver, men dette var noe helt spesielt syntes jeg :)

Skrevet

Utvilsomt beste gave er at han vil dele livet sitt med meg.

Finnes ikke noe bedre enn det. :]

Skrevet

- Pondus og sjokolade

- Frokost på senga (ofte :) )

- Hjemmelaget CD med egeninnspilte sanger...nyyydelig

Skrevet

- Romantisk tur til Berlin må være det beste!

- Et nydelig smykke m/ ørdedobber til.. Akkurat min stil;)

- Laptop

- Kamera

Gjest lissi32
Skrevet

Smykke

Skipakke

Å få være med til leiligheten hans i Syden :rødme:

Skrevet

Det må vel kanskje være den overraskende morgengaven jeg fikk, et armbåndsur i gull som hans mormor selv fikk i morgengave da hun giftet seg.

Gjest Gjest_Petronella_*
Skrevet

Vet ikke om jeg skal si strykejernet eller stekepannen som jeg fikk :ler: Eller kanskje undertøysettet som jeg hatet å ha på meg .. Hehe .. gavene hans til meg er vår store underholdning .. han sier at han må være den verste gavekjøperen i verden .. Men han er verdens beste mann som jeg har elsket i over 20 år .. jeg driter i gaver .. det er det at han elsker meg og vil bli gammel med meg som betyr noe for meg ..

Gjest Labellamia
Skrevet
:skratte: Det må være verktøyskrinet jeg fikk, så jeg kunne klare meg selv når han ikke var i nærheten :dåne:
Skrevet

Min eks var dessverre ikke alltid så omtenksom eller flink til å gjøre noe for meg, men gaver fikk jeg enten veldig flott eller ingenting. Jeg fikk både bil, pels, diamanter mm.

Og så fikk jeg to skjønne barn. Men regner ikke de som gaver, hans lille bidrag til å lage de var nok ikke noe stort offer. :sengekos:

Gjest Madre Mia
Skrevet

Foruten våre to flotte barn, må det være hans første gave til meg, en julegave. Vi hadde kjent hverandre etpar måneder bare og derfor ble jeg veldig overrasket over den lille sølvinnpakkede eska! Den innehold etpar nyyydelige sølv øreringer med et symbol på som bare gikk rett til hjertet. Dette var tydeligvis mannen som visste å si ting på en fin måte. Disse bar jeg den dagen vi giftet oss.

Jeg husker jeg skjemtes litt over den gaven jeg hadde gitt ham, en bamse med fane hvor det sto noen søte ord! :flau: Men han ble hoppende glad for den han.

Skrevet

Samboeren min er kjempeflink til å kjøpe gaver til meg, så jeg blir egentlig rørt til tårer hver bursdag og jul,jeg. Men første julegaven var nok likevel den fineste, da var forholdet fortsatt nytt og han hadde pakket inn smykkeesken i en sammenrullet avis. Jeg fikk meg derfor et kjempesjokk da det viste seg å være et gullhjerte. Jeg begynte å gråte!

Ellers er jo dagene vi har sammen og de fine stundene sammen viktigere enn materielle gaver. Vi har mange koselige middager og kvelder med rødvin, det setter jeg utrolig pris på!

Gjest Cataliina
Skrevet

Han selv er det fineste jeg kunne fått, klisje, men så sant. GODGUTT er han, med masse tålmodighet, på helt samme bølgelengde, omtenksom og skjønn og med verdens beste humor, har han gitt meg et bedre liv.

Av materielle ting har jeg fått mye fint, blant annet smykker, parfyme og dikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...