Gjest Hyggelig Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg og xn har et barn sammen og det har vært mye turbulent. Vet at han har gått inn i et nytt forhold å at vi samarbeider bra med barnet. De har vært sammen ca 7-8mnd nå. Istad skulle jeg ha adressen han,men valgte å finne det i tlfkatalogen her på nette. Der står denne nye damen oppført på sammen adresse. Hadde ikke det vært bedere om han sa det? Ikke at jeg henger meg opp i at er samboer,bare han har det bra.
Gjest antigartner Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 I og med at dere har et barn sammen, så kunne han gjerne sagt det. Det er jo kjekt for deg å vite hvem barnet ditt er sammen med. (Nå vet ikke jeg hvor gammelt barnet er, men...)
Gjest andrassy Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg mener det er en selvfølge at han skulle fortalt deg at han har blitt samboer! Når dere har barn sammen er det idiotisk å skulle hemmeligholde sånt. Siden dere har barn sammen, er endringer i familieforhold noe som angår den andre. Hvis dere har et greit forhold ville jeg gjort han oppmerksom på at denne type opplysninger forventer du at han forteller deg. Det har med normal folkeskikk å gjøre og går selvsagt begge veier.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Jeg synes også at dette har med folkeskikk og gjøre, og at han kunne bare opplyst deg om at de er blitt samboere. Hvorfor er det liksom hemmelig? Du vet sikkert hvem denne damen er, siden hun og har med barnet ditt og gjøre når barnet er hos faren sin. Kan jo være at han rett og slett ikke tenker over det engang. Jeg har iallefall erfart at menn ikke alltid tenker på å si fra om sånne ting ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå