Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

har et par ganger nå fått beskjed om at jeg burde installere MinneSparere. Ser ut som det er microsoft program eller no.

Noen som bruker dette?

lastet det ned og fant masse feil, men da jeg trykte "reparer" så måtte jeg plutselig betale...Burde jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

har et par ganger nå fått beskjed om at jeg burde installere MinneSparere. Ser ut som det er microsoft program eller no.

Noen som bruker dette?

lastet det ned og fant masse feil, men da jeg trykte "reparer" så måtte jeg plutselig betale...Burde jeg?

Det er en trojaner.

Skrevet

åååååååå...kjedelig

holder det at jeg avinstallerer, og kjører ccleaner? og så har jeg avg

Skrevet
Hei

Noen som bruker dette?

Hm... merkelig lett å overbevise folk om å innstallere ditt eller datt, hvem ga deg beskjed om at du måtte innstallere det programmet.. ? Data'n ja.. Hm..

Og litevel får man solgt programmer som Norton Internet Security og lignende som skal "passe på"..

En klok mann sa engang at den største trusselen mot ett datasystem ikke befinner seg ute på nettet, men mellom tastaturet og stolryggen, vedkommende hadde ett godt poeng ! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...