Pulsatilla Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 Hei jenter! Dagen "min" nærmer seg fælt og jeg har ennå ikke sko :o Men i morgen skal jeg på Oslotur - hvor finner jeg de lekreste skoene - har ikke hvit, men gull/champagnekjole så det behøver ikke være typiske "brudesko". Noen høye lekre litt glitrende noen, kunne jeg tenkt meg! Hvilke butikker skal jeg prioritere for å finne drømmeskoa? Pulsatilla (litt stressa)
lin Skrevet 25. april 2003 #2 Skrevet 25. april 2003 er det ikke på stortorvet man finner så mange skobutikker?? selv kjøpte jeg dyre(!) sko hos Christiane.... Hadde ikke gjort noe å spart noen penger på sko.. Men, man gifter seg bare én gang:) forresten - hva heter kjolen din? har du bilde av den?? (ble bare så nysgjerrig......)
Gjest Tex Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Ta deg en tur i Grensen, der finner du bl a Victoria og Grænsen Skotøimagasin pluss flere billigbutikker. Hvis du ikke er kjent i byen kan jeg fortelle deg at Grensen er der du går når du går oppover parallellgata til Karl-Johansgate, og har Glasmagasinet på høyre hånd.
Pulsatilla Skrevet 25. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2003 Det er en todelt Linnea Rafaelli kjole, nr 4313 likner mest, men det er ikke stropper. Handlet den hos Christiane, men tenkte jeg kanskje kunne finne sko et annet sted, en litt annen type http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...s.php?cat_id=38 Stortoget/Grensen, der er det selvfølgelig flusst med skobutikker! Takk skal dere ha - vet godt hvor det er :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå