Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har akkurat begynt på lappen. Skulle ha min første kjøretime for to uker siden, tok fri fra jobb og reiste inn til byen (ca. 3t tur-retur). Da jeg kom fram, fikk jeg mld: hei, jeg har blitt påkjørt bakfra, er på sykehuset på sjekk og kommer desverre ikke i dag. I dag skulle jeg ha time igjen. Tok igjen fri fra jobb, og reiste inn til byen. Da jeg kom frem, fikk jeg mld; Hei, jeg er hos legen. Finner en annen tid . Hva er dette for en servise? Har liksom tapt over 2500 på dette nå, siden jeg har tatt fri fra jobb to dager. Hva hadde dere krevd? Erstatning (tenker på billigere kjøretimer), eller bare latt det gå?
Arkana Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Vel, som elev må du vel dekke timen hvis du melder avbud senere enn 24 timer før. Samme bør absolutt være gjeldende for læreren også. Vet ikke om du kan kreve erstatning for tapt inntekt da.
*Tausa* Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hvis det er flere kjøreskoler i området, hadde jeg iallfall byttet kjøreskole (evt. kjørelærer). Jeg hadde ikke akseptert å få en sms rett før timen om at det var avlyst, med mindre han hadde en veldig god grunn for ikke å ha varslet på forhånd (som trolig var tilfellet første, men neppe andre gangen). Jeg synes ikke denne kjørelæreren høres veldig seriøs eller serviceinnstilt ut, noe kjørelærere absolutt bør være. Lykke til med kjøreopplæringen!
Gjest StearinPikken Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg ville byttet Er han hos legen har han nok visst om dette iallefall et par dager og kunne gitt deg beskjed. Send en melding der det står at du bytter kjøreskole og at du ikke finner deg i avbestillinger i hytt og pine p.g.a det skaper mye problemer for deg Lykke til!
Gjest Gjest Julie Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Du betaler selvsagt ikke for timer du ikke har hatt, og timer som er avlyst av kjørelæreren. Bytt lærer, bytt skole, eller aksepter flere avlysninger.
:-) anna Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Unnskyld at jeg spør, men er dette på Sunnmøre? Høres ut som min gamle kjørelærer... Han kunne komme en time for sent til kjøretimen, som jeg hadde tatt meg fri fra jobb for å få tatt. En gang hadde jeg tatt drosje til bana der vi skulle kjøre (MC-lappen) spom lå flere kilometer fra folk. Jeg venta i tre kvarter, så begynte jeg å gå tilbake, og var nesten kommet frem da han plutselig kom kjørende. Rimelig irriterende. Sett foten ned. Si at dette aksepterer du ikke, og at du vil ha kompensert det disse ekstratimen koster deg.
Gjest Elize Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Si til han hva du mener og at viss dette skjer en gang til bytter du kjøreskole. Si også at du forventer å få neste kjøretime billigere. Slik kan man ikke behandle folk. Første gangen var det greit, men ikke andre gangen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå