Gjest Små lysende sjødyr Skrevet 25. april 2003 #1 Del Skrevet 25. april 2003 Er det noen som vet om Geir Zahl har en dame? Typen er helt vindunderlig. Jeg syns at Janove er veldig arrogant. Jeg møtte ham en gang og fikk pratet med ham. Veldig høy på pære. Geir er så søt. Jeg har en kjæreste. Men jeg vil gjerne vite det i tilfelle min nåværende forhold ryker. Maja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 Hvem av dem er det? Han som synger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Små lysende sjødyr Skrevet 25. april 2003 #3 Del Skrevet 25. april 2003 Nei, det er Janove. Geir er liksom hans høyre arm. Spiller gitar og skriver noen av sangene. Maja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. april 2003 #4 Del Skrevet 25. april 2003 Ok! Janove er jo digg, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. april 2003 #5 Del Skrevet 25. april 2003 Geir er sønnen til en av mine lærere. Men jeg vil ikke bli noe mellomledd altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #6 Del Skrevet 25. april 2003 "Geir er sønnen til en av mine lærere. Men jeg vil ikke bli noe mellomledd altså... " Det er helt greit. Jeg kan sikkert fikse det selv hvis jeg vil. Jeg vil bare vite om han er singel. Skal jakten begynne liksom? Maja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ButtHead Skrevet 26. april 2003 #7 Del Skrevet 26. april 2003 Er stor kaizers fan, men vet ikke om han har dame. Det er mest musikken jeg er opptatt av. Men han kan sikkert velge og vrake av damer, så du kommer nok ikke først i køen. Er ikke bare bare å prøve seg på en kjendis vet du. Men du får ha lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 26. april 2003 #8 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg syns at Janove er veldig arrogant. Jeg møtte ham en gang og fikk pratet med ham. Veldig høy på pære. Tøv! Jeg har kjent Janove så lenge jeg kan huske, en kjempekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 28. april 2003 #9 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg syns at Janove er veldig arrogant. Jeg møtte ham en gang og fikk pratet med ham. Veldig høy på pære. quote] Tja, kan det ha noe med at det sikkert er VELDIG MANGE som har lyst til å prate med han???? Blir kanskje litt lei........ eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 28. april 2003 #10 Del Skrevet 28. april 2003 Er det noen som vet om Geir Zahl har en dame? Typen er helt vindunderlig. Jeg syns at Janove er veldig arrogant. Jeg møtte ham en gang og fikk pratet med ham. Veldig høy på pære. Geir er så søt. Jeg har en kjæreste. Men jeg vil gjerne vite det i tilfelle min nåværende forhold ryker. Maja Herregud.... Hva slags fjortiss e d her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå