Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

For en liten stund tilbake fikk jeg rense gele og lotion fra Biotherm. Jeg har aldri brukt noe sånt før ( alltid bare vasket ansiktet i vann og fjernet evt sminke med sminke fjerner ).

Hvordan skal man bruke slike rense produkter ?

Sikkert en dumt spm, men håper noen gidder å svare lell.

Hører at dette ( rensing av huden ) er med på å forbygge hudormer og holder hunden bedre. Så da får jeg vel komme i gang.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Viss du ikke har trengt å rense mye før, og har ren og fin hud, ville jeg ikke brukt rens kun for å bruke den. Ser for meg det kan ødelegge mer enn å hjelpe, viss du egentlig ikkje trenger det altså.

Skrevet

Jeg har en del hudormer, så det var derfor jeg tenkte at det kanskje hjalp. Men bortsett fra har jeg ingen problemer

Skrevet

Da bruker du bare rensegelen først, masser den lett inn på fuktet hud, skyll av med vann. Bruk deretter tonicvannet ditt, fukt bomullspads- og ha på krem :) Ingen grunn til å ikke rense huden, er så mye forurensinger,støv og skitt som setter seg på huden så den blir mye klarere og får en helt ny glød av rens :-D

Skrevet

Det er jo viktig å rense huden uansett hvilken hud du har , om du har problemer eller ikke spiller ingen rolle det er bare hvilken rens du skal bruke som spiller noen rolle , har du tørr hud skal du bruke en kremet rens ,(rensemelk foreksempel!) og fet hud skal bruke rensegele , eller renseskum . Og normal hud , kan du bruke en lett rensemelk eller noe sånt. Så vist du har hudormer og sånt og ikke har renset huden før så blir den mye bedre når du nå begynner . Men vist du blir veldig stram og blank etterpå bør du egentlig gå til parfymeri\hudpleier og kanskje få en hudanalyse og finne rette rense produkter for huden din .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...