Gå til innhold

Har du vært til healer?

Anbefalte innlegg

Jeg og hopp!

Jeg snakket nettop med min gode venninne på telefonen. Hun har vært til healer og ble fortalt interessante ting fra ett annet liv.....Blandt annet om hvordan dette livet er påvirket fra det gamle. Om du har en vond hofte så kan 'ditt og datt' ha skjedd før. Og så peronlige ting ble fortalt.....

Anyways, hun bor i USA.

Derfor, kjære KG'er, kan dere anbefale meg en healer, på vestlandet, som dere har hørt om, eller vært hos selv som har gitt dere en "mening"?

Mener: det finnes så mange 'dotter' der ute. Og jeg stoler på dere. Er det noen som def. har etterlatt spor i dere, noen som 'gav' dere noe..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scampi

Jeg går fast til healer, og det anbefales på det varmeste. Vi jobber ikke med tidligere liv og sånt, men men hendelser som har satt spor og som hemmer min utvikling kan hun løse opp i, og det er helt vanvittig deilig når hun låser opp sperrer i kroppen. Håper du finner noen som du vil trives med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres supert ut. Kan du anbefale noen eller hvor jeg kan begynne å lete dette opp???....siden du selv går til healer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Du kan kontakte

www.alternativsenteret.no

De har kan hende oversikt og kan henvise deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En healer arbeider med energier. Han eller hun healer, men det er i bunn og grunn alt en healer er. Mange har andre evner i tilegg som din veninnes healer som de bruker sammen. Men når du oppsøker en healer så ikke forvent at han eller hun kan fortelle om tidligedre liv etc. Forvent at du får hjelp fysisk og psykisk på kropp og sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamsen min er Reikki-healer, og jeg får en behandling i ny og ne :D

Flott behandlingsform :kgsmil:

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for alle svar!

Har enda ikke (desverre!!) funnet noen her i Bergen som kan hjelpe med litt healing!

Leter enda....

:bigfoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg har vært til healer, jeg har vært der flere ganger hos en kar på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært det 3 ganger den siste tiden og det er faktisk det eneste som hjelper på min vonde rygg. I tillegg har jeg kontakt med han daglig (ofte flere ganger om dag) når det er som verst. Det hjelper også over telefon.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Dolphina

Jeg gikk til healer i nesten et år.

Har vært mye syk og hatt(har) problemer med å takle sorg.

Synes det var fantastisk.

Men tar litt tid når jeg måtte kjøre 2 timer hver vei...

Nå går jeg til soneterapi, og det hjelper også!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt healet ufrivillig!!

Ikke så dramatisk som det høres ut,men jeg hadde ett forhold til en gutt hvor han masserte skuldrene mine og så plutselig ble det veldig varmt og nesten elektrisk. :o

Jeg ble lettere hysterisk og han beklaget etterpå at han ikke hadde sagt at han hadde evner i den retning.

Anyway; jeg tror det bare var dette han kunne. Han hjalp folk rent fysisk.

Han er i Oslo så vidt jeg vet,aner ikke om noen i Bergen.

Aner ikke om noen andre i det hele tatt faktisk. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Nei,jeg har aldri vært til healer,tror ikke helt på greiene der....Selvom det er fasinerende...

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos en healer, 1 gang for 7 år siden eller noe sånn.. Jeg var alvorlig syk og mine besteforeldre dro meg med etter at jeg hadde vært på sykehus over lengre tid..

Jeg synes ikke det hjalp noe særlig da, men man kan jo aldri vite.. Ble jo frisk etterhvert da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos en healer, 1 gang for 7 år siden eller noe sånn.. Jeg var alvorlig syk og mine besteforeldre dro meg med etter at jeg hadde vært på sykehus over lengre tid..

Jeg synes ikke det hjalp noe særlig da, men man kan jo aldri vite.. Ble jo frisk etterhvert da  :roll:

Kan du oppgi navn på person eller hvor jeg finner denne?

PM eller her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Jeg går jevnlig til healer, en gang i måneden eller noe. Har blitt kvitt både psykiske og fysiske plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...