Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #41 Skrevet 19. februar 2008 Nei, Grafica, vi er vel glade for at vi har menn som tenker på en, og som faktisk legger seg i selen for å yte det lille ekstra, som betyr veldig mye.......! Igjen denne antydningen om at det å kjøpe noe stort og dyrt er å "legge seg ekstra i selen".. Det ER faktisk helt vanlig å velge en helt enkel ring også etter omtanke og planlegging, nettopp fordi det er det man helst vil ha. Så takk skal du ha, gjest - for lite hyggelige ord..... Vet du hva? Jeg synes du har kommet med vel så lite hyggelige antydninger som noen andre her. Ta en titt på deg selv før du begynner med fingerpeking!
La Guapa Skrevet 19. februar 2008 #42 Skrevet 19. februar 2008 (endret) Hei. Jeg fikk en alliansering med fem diamanter til forlovelsen. Gifteringen er i hvitt gull og ser ut som tre ringer som er tvunnet sammen med 20 diamanter i. Fikk en enstens diamantring i morgengave... Alle tre ringene må av når jeg holder på med husarbeide, skal dusje etc. Rett og slett fordi såpe og kjemikalier gjør diamantene matte og lite pene. De er nydelige, men ikke så praktiske. Hvis du har et yrke der du må desinfisere hendene mye, eller har hendene mye i vann ville jeg ha valgt noe annet. Det ER litt upraktisk hvis en trener på studio også. Har ikke lyst til å legge igjen ringer for mange, mange tusen i skapet, og vil jo helst ikke legge dem igjen hjemme hver gang en skal på treing heller... - og for å si det ; jeg hadde blitt akkurat like glad for en tradisjonell, glatt gullring. Det vises mer at man er "kone" da synes jeg...og det er stas Klem Guapan edit: leifer Endret 19. februar 2008 av La Guapa
Gjest AnneShirley Skrevet 19. februar 2008 #43 Skrevet 19. februar 2008 Jeg må ta av meg min helt enkle giftering når jeg skal trene med vekter også jeg (fikk træl i hånda ved ringen). Jeg putter den gjerne på en hårstrikk jeg setter fast til drikkeflaska eller noe lignende. (ville ikke legge den igjen i garderoben, nei..)
Bomull Skrevet 19. februar 2008 #44 Skrevet 19. februar 2008 Når jeg trener henger jeg ringene i kjedet jeg har rundt halsen så er de ute av veien. Å kommentere andres smak slik enkelte har gjort i tråden vitner om et ønske om å fremheve seg selv og rakke ned på andre. Ikke bry dere om det. Vær stolte av ringene deres!
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 19. februar 2008 #45 Skrevet 19. februar 2008 For meg er ikke ringen som var avbildet på linken vakker. Den ser fake ut, og som venninna mi sa ´ Du finner samme typen på glitter´. Litt for mye for min smak, men den er jo som mange har sagt før, delt. ´...vi er vel glade for at vi har menn som tenker på en, og som faktisk legger seg i selen for å yte det lille ekstra...´ Som kommentar til ovenfor, så har samboeren min valg ut en glatt gullring som forlovelsesring til meg. Tror nok han tenkte på meg, og letet lenge etter en han likte, selv om det ikke er ikke er mange perfekt slipte diamanter på den. Så det er nok ikke bare ´gjest´ som kommer med sårende kommentarer her.
Gjest AnneShirley Skrevet 19. februar 2008 #46 Skrevet 19. februar 2008 Når jeg trener henger jeg ringene i kjedet jeg har rundt halsen så er de ute av veien. Godt tips. Skal forsøke det neste gang.
Bomull Skrevet 19. februar 2008 #47 Skrevet 19. februar 2008 For meg er ikke ringen som var avbildet på linken vakker. Den ser fake ut, og som venninna mi sa ´ Du finner samme typen på glitter´. Litt for mye for min smak, men den er jo som mange har sagt før, delt. ´...vi er vel glade for at vi har menn som tenker på en, og som faktisk legger seg i selen for å yte det lille ekstra...´ Som kommentar til ovenfor, så har samboeren min valg ut en glatt gullring som forlovelsesring til meg. Tror nok han tenkte på meg, og letet lenge etter en han likte, selv om det ikke er ikke er mange perfekt slipte diamanter på den. Så det er nok ikke bare ´gjest´ som kommer med sårende kommentarer her. Jeg ser ikke hvor det er noen sårende og slemme kommentarer i det du har sitert? :klø: Det er vel ingen som tviler på at du også har en mann som tenkte på deg da han kjøpte ringen og valgte en han trodde du ville like.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 19. februar 2008 #48 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser ikke hvor det er noen sårende og slemme kommentarer i det du har sitert? :klø: Det er vel ingen som tviler på at du også har en mann som tenkte på deg da han kjøpte ringen og valgte en han trodde du ville like. Uff - jeg beklager hvis denne kommentaren min ble tatt feil opp. Jeg mente bare det at jeg ble så glad når min kjæreste hadde tenkt på meg - hva jeg likte - og blandet med hva han likte også (og selvfølgelig budsjett...!) - fant frem til Ringen (med stor R). Ringen er jo så forskjellig fra jente til jente - uti fra smak ja, men jeg må si at jeg synes det var helt topp at min kjæreste traff midt i blinken på min smak. Denne ringen er MIDT i blinken for meg, jeg digger den. (det er det MANGE som gjør - av de som har sett den..!) kjæresten min er superstolt, han får mange kommentarer på hvor flink han har vært, han er veldig fornøyd.. Det jeg mente er at alle jenter setter pris på at kjæresten deres legger seg "litt" mer i selen enn å kjøpe f.eks julegaver på Esso ca 30 min før selve julekvelden.... (jeg har nemlig vært der en gang også, det er litt trist å få konfekteske...) Beklager hvis jeg har støtt noen, jeg ville bare dele min entusiasme. God helg, jeg reiser til fjells!
Gjest Grafica Skrevet 19. februar 2008 #49 Skrevet 19. februar 2008 Jeg mener IKKE at man trenger en møkkadyr ring for å "bevise" at mannen er glad i en! Min ring har ikke diamanter, det er glasstener. Fordi min kjære vet at jeg synes det er unødvendig å bruke tusenvis av kroner på en stein som glitrer litt mer. Og til gjest som kom med glorete-kommentaren: Nei, du sa ikke ordet stygg, men hele kommentaren din viste tydelig at det var det du syntes den var. Du kan gjerne tro at jeg har "glorete" smak pga at ringen min er slik ut, er redd du hadde blitt ganske skuffa om du så meg dessverre God helg, prinsesse snuppelure, god tur :D
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #50 Skrevet 20. februar 2008 Du kan gjerne tro at jeg har "glorete" smak pga at ringen min er slik ut, er redd du hadde blitt ganske skuffa om du så meg dessverre Jeg kan love deg at jeg aldri har blitt skuffa over å se noen se bra ut.. Jeg har da aldri nektet for at den ringen jeg kommenterte ikke var min smak (det var jo nettopp det jeg kommenterte at den ikke var), og ordet "glorete" var et forsøk på å forklare hva jeg ikke likte med den. Ord som "stor", "klumpete" og "way too much" kunne også brukes, men jeg syntes "glorete" dekker det meste. Det er bra om folk liker de ringene de har, men det bør virkelig ikke komme som et sjokk på noen at andre synes de er langt fra pene (og kommer det som et sjokk, så er det jo greit å bli klar over det "til en senere anledning") Min type ringvalg har jo blitt kommentert som "kjedelig", "lite feminin" og "trist" uten at jeg tar meg nær av det. Da tenker jeg bare at jammen har vi ulik smak, for jeg foretrekker absolutt min ring.
Gjest Tinamor Skrevet 20. februar 2008 #51 Skrevet 20. februar 2008 Er helt enig i det gjest skriver ovenfor. Synes ringen også er "way too much", og som en annen gjest skrev, ligner den veldig på ringer som er kjøpt på glitter etc. Penest med en glatt enkel ring.
Gjest Grafica Skrevet 20. februar 2008 #52 Skrevet 20. februar 2008 Nå skal det sies at min er forlovelsesringen da, ikke giftering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå