Gjest Gjest_e_* Skrevet 13. februar 2008 #21 Skrevet 13. februar 2008 Ringen din (eller den som ligner) var utrolig VAKKER!!!! Helt nydelig!!! Måtte bare si det... Takk Din er også helt nydelig!! Er vi ikke heldig som har funnet oss så flinke og utrolig snille menn :rødme:
Noli Skrevet 13. februar 2008 #22 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ville nok aldri valgt en ring med diamant, men jeg er jo ikke så veldig glad i ringer i utgangspunktet. Synes mange diamantringer er veldig fine, men de passer liksom ikke til meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #23 Skrevet 13. februar 2008 Vakker vakker vakker ring!! Go for it!!
Gjest AnneShirley Skrevet 13. februar 2008 #24 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ville aldri valgt noe annet enn en helt enkel ring av flere grunner: - mer praktisk (synes jeg i alle fall) - blir ikke umoderen - blir ikke lei den - kan alltids ha på så mange andre ringer jeg vil i tillegg om jeg skulle få lyst til å gå med diamantringer osv - har lyst til å "se gift ut" Men det var mine grunner. Så lenge du tar en gjennomtenkt valg, så blir det sikkert riktig for deg.
Frekja Skrevet 13. februar 2008 #25 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg har ring med ganske så utstikkende diamant.. uten at det plager meg på noen måte. Den hekter seg ikke fast i gensere... og jeg bruker den hele tida.. også i stallen Legger ved et bilde også, for jeg syns ringen min er veldig fin:) Endret 13. februar 2008 av Frekja
Gjest gjest__ Skrevet 13. februar 2008 #26 Skrevet 13. februar 2008 Hei. Har to diamantringer på hver sin hånd, hvor steinene stikker opp. Har aldri hatt noe problem med det, at de sitter fast i noe eller noe sånt. Å jeg bruker ringee mine hele tiden.
Knøttet Skrevet 13. februar 2008 #27 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har to diamantringer. Den ene har utstikkende diamant, typisk forlovelsesring (iallfall etter utenlandsk standard) den andre er helt glatt, "vanlig" giftering men med diamant nedfelt i den. Jeg synes ikke noen av de er upraktiske på jobb eller fritid. Dessuten trenger ikke en ring med diamant bli umoderne, det kommer an på ringene. Min er "typisk" giftering, med en liten diamant i, slik at det ser ut som en giftering (noe som var viktig for meg) men samtidig er den litt spesiell, en liten prikk over i-en Jeg jobbet i helsevesenet tidligere, og tok alltid av meg ringene når jeg jobbet! Ikke bare pga hygiene, men også fordi jeg er veldig redd for ringene mine. Jeg savnet de såklart, men det er viktigere at de ikke er smittebomber og at de ikke blir ødelagte enn at jeg ikke takler å ikke ha de på i løpet av en arbeidsdag. Når det skal sies så hadde jeg aldri først vært på jobb, så gått hjem og lagd mat med ringene på. Jeg tar alltid av ringene når jeg lager mat!
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 14. februar 2008 #28 Skrevet 14. februar 2008 Jeg ville nok aldri valgt en ring med diamant, men jeg er jo ikke så veldig glad i ringer i utgangspunktet. Synes mange diamantringer er veldig fine, men de passer liksom ikke til meg. Denne tråden handler om hvorvidt det er upraktisk eller ikke med diamantring. Ikke hva du mener om diamant/ikke diamant. Jeg har hatt diamantring med utstående diamant i mange, mange år. Synes ikke den er mer upraktisk enn andre ringer jeg har. Tar uansett alltid av meg ringene når jeg trener ol da fingrene mine blir veldig opphovnede.
Gjest Gjest_Prinsesse Snuppelure_* Skrevet 14. februar 2008 #29 Skrevet 14. februar 2008 Hei...! Jeg fikk "ordentlig" forlovelsering av min kjære. Men det er også fordi han er engelsk, og da er det vanlig å gjøre det på den måten. Synes det var ultraromantisk. sitter her med en GIGAstein på min høyre hånd... den er virkelig vakker. Ringen er kjøpt i USA - hvor man får mer ring for penga enn her i dyre Norge. Er veldig fornøyd! Vi skal ha glatte gull-ringer som gifteringer når vi gifter oss... så da får endelig han ring også!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #30 Skrevet 14. februar 2008 Hei...! Jeg fikk "ordentlig" forlovelsering av min kjære. Men det er også fordi han er engelsk, og da er det vanlig å gjøre det på den måten. Synes det var ultraromantisk. sitter her med en GIGAstein på min høyre hånd... den er virkelig vakker. Ringen er kjøpt i USA - hvor man får mer ring for penga enn her i dyre Norge. Er veldig fornøyd! Vi skal ha glatte gull-ringer som gifteringer når vi gifter oss... så da får endelig han ring også! Hvor stor da? (farge,klarhet, slip) *skulle ønske jeg også fikk slik ring*
sandra82 Skrevet 14. februar 2008 #31 Skrevet 14. februar 2008 Jeg tror dette med diamantring og ikke er veldig individuelt.. om man skal bruke det i helsevesenet er en helt annen debatt!! Jeg fikk en forlovelsesring som stakk veldig ut.. fikk problemer med det.. jeg er ikke vandt til ringer, og huden min ble veldig irritert, begynte å dette av/gnagd av og var sår og rød hele tiden.. i tillegg var den alltid i veien.. hansker, klærne til datteren min.. Jeg har ikke den lenger.. Vi ga fra oss begge forlovelsesringene våre for å "gjøre" om til gifteringer... Min er smal, buet i alle kanter, med en liten diamant.. dermed ingen irritasjon!! tror det er viktig å tenke på hva du pleier å bruke, for hvis du er som meg og ikke bruker ringer og har litt tørre hender bør du nok være litt forsiktig med kanter, men er ikke det ett tema så tror jeg du bare skal velge det du synes er finest!
Gjest gullsmed Skrevet 14. februar 2008 #32 Skrevet 14. februar 2008 Jeg tror dette med diamantring og ikke er veldig individuelt.. om man skal bruke det i helsevesenet er en helt annen debatt!! Jeg fikk en forlovelsesring som stakk veldig ut.. fikk problemer med det.. jeg er ikke vandt til ringer, og huden min ble veldig irritert, begynte å dette av/gnagd av og var sår og rød hele tiden.. i tillegg var den alltid i veien.. hansker, klærne til datteren min.. Jeg har ikke den lenger.. Vi ga fra oss begge forlovelsesringene våre for å "gjøre" om til gifteringer... Min er smal, buet i alle kanter, med en liten diamant.. dermed ingen irritasjon!! tror det er viktig å tenke på hva du pleier å bruke, for hvis du er som meg og ikke bruker ringer og har litt tørre hender bør du nok være litt forsiktig med kanter, men er ikke det ett tema så tror jeg du bare skal velge det du synes er finest! For meg kan det høres ut som om du var uheldig å fikk en ring som ikke var laget gost nok. Ringer skal være behaglige og ikke gnage, diamant eller ikke diamant. Klørene som man fester diamanten med skal heller ikke stikke slik ut fra diamanten at man kan hekte ting med dem. Da gir de ikke nok sikring til diamanten. Lykke til med ringen trådstarter, den er helt nydelig.
Gjest Grafica Skrevet 14. februar 2008 #33 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har til enhver tid 3 ringer på meg. Den ene er en venninnering, den har en blomst på som stikker opp. Den andre er en ring med lilla sten jeg fikk av samboeren et par måneder etter at vi ble sammen, der siter stenen "oppå" ringen. Og forlovelsesringen min har også en sten som sitter oppå ringen. Du blir fort vant til ringen altså! Mine hekter seg aldri fast i noe, når ejg skal putte henda i lomma gjør jeg det på en slik måte at ringene "vippes" under lommekanten, helt ubevisst. Mine er som sagt på til alle døgnets tider, jeg tar aldri noen av dem av. Så jeg sier go for it! Nyyydelig ring!
Prinsesse Snuppelure Skrevet 18. februar 2008 #34 Skrevet 18. februar 2008 Hvor stor da? (farge,klarhet, slip) *skulle ønske jeg også fikk slik ring* Farge: fargeløs Flawless Rund brilliant' veldig lik denne av design: http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=125....svl=Hovedbilde
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #35 Skrevet 18. februar 2008 veldig lik denne av design: http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=125....svl=Hovedbilde Er det ikke godt vi kan velge selv etter smak? (noe så glorete som dette ville jeg nemlig ikke gått med om jeg hadde fått betalt for det )
Gjest Talula Skrevet 18. februar 2008 #36 Skrevet 18. februar 2008 Farge: fargeløs Flawless Rund brilliant' veldig lik denne av design: http://finn.no/finn/viewimage?finnkode=125....svl=Hovedbilde Jeg synes den var helt nydelig jeg, skulle gjerne hatt en slik selv:) Heldig du
Gjest Grafica Skrevet 18. februar 2008 #37 Skrevet 18. februar 2008 Er det ikke godt vi kan velge selv etter smak? (noe så glorete som dette ville jeg nemlig ikke gått med om jeg hadde fått betalt for det ) Takk for den du, forlovelsesringen min er prikk lik... En ting er å si at det ikke er ens egen smak, å kalle noe glorete og stygt uten tanke for at det finnes mennesker som bærer ringer av denne typen og er stolt av de, det er passe hensynsløst. For ikke å snakke om langt utenfor tema..
Gjest Elfrida Skrevet 18. februar 2008 #38 Skrevet 18. februar 2008 Hei, Jeg har overlatt giftering til sambo.Det virker ikke akkurat sånn.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 19. februar 2008 #39 Skrevet 19. februar 2008 Takk for den du, forlovelsesringen min er prikk lik... En ting er å si at det ikke er ens egen smak, å kalle noe glorete og stygt uten tanke for at det finnes mennesker som bærer ringer av denne typen og er stolt av de, det er passe hensynsløst. For ikke å snakke om langt utenfor tema.. -takk Grafica, for god støtte... ble litt lei meg jeg. Min elskede har faktisk brukt lang tid på finne den rette ringen, og jeg er helt rørt av tanken på hvordan han har tenkt seg ut dette. Han har ikke bare vært på Thune og sagt "du, jeg trenger en diamantring jeg.." Neida, han har faktisk bestemt alt på den selv, alt fra klarhet til farge og selve designet på ringen.... Nei, Grafica, vi er vel glade for at vi har menn som tenker på en, og som faktisk legger seg i selen for å yte det lille ekstra, som betyr veldig mye.......! Så takk skal du ha, gjest - for lite hyggelige ord.....
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #40 Skrevet 19. februar 2008 En ting er å si at det ikke er ens egen smak, å kalle noe glorete og stygt Jeg kalte den ikke stygg Men jeg kalte den glorete. Etter min definisjon av glorete så har de som liker slike ringer glorete smak. Og det må de da riktig få lov til å ha.. Ikke noe galt i det. Selv har jeg en mer enkel og klassisk smak, og jeg skammer meg da ikke over det eller påstår at noen har kalt smaken min "stygg" for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå