Concertina Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Dumpet over denne websiden og lurer på om noen har handlet derfra? De selger (orginale) kjoler fra mange kjente merker og til ganske rimelige priser, portoen er ikke så ille den heller ($120 til Europa), jeg har i hvertfall funnet mange fine kjoler der, og vurderer å handle derfra etterhvert. De har feks tilbud nå hvor man får et gratis par sko (opptil $50) og slør (opptil $120) dersom man kjøper kjole fra noen merker... Lurer bare på om noen har prøvd de?
sandra82 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har desverre ikke bestilt noe fra den siden, men har akkurat kjøpt kjolen min på denne: http://www.thebridalshop.com
Concertina Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har desverre ikke bestilt noe fra den siden, men har akkurat kjøpt kjolen min på denne: http://www.thebridalshop.com Fascinerende, på den siden kan man bestille MS-kjoler, på alle andre amerikanske websider står det at MS-kjoler ikke kan bestilles utenom USA (MS har visst laget regler på det)... Du får si fra når du får den om du er fornøyd eller ikke, jeg skal ikke bestille noe riktig enda uansett
sandra82 Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Fascinerende, på den siden kan man bestille MS-kjoler, på alle andre amerikanske websider står det at MS-kjoler ikke kan bestilles utenom USA (MS har visst laget regler på det)... Du får si fra når du får den om du er fornøyd eller ikke, jeg skal ikke bestille noe riktig enda uansett Så merkelig for det er akkurat en MS kjole jeg har bestilt!! Hadde glemt at jeg måtte skrive på datoen til bruk, man må visst det, så jeg fikk en mail hvor de spurte om detm for hvis jeg hadde dårlig tid kunne jeg betale en ekstrasum og få den ett par uker tidligere.. med andre ord det burde jo ikke være noe problem da.. Får den ikke før i mai, men merker at jeg blei litt nervøs nå!!
Concertina Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 Så merkelig for det er akkurat en MS kjole jeg har bestilt!! Hadde glemt at jeg måtte skrive på datoen til bruk, man må visst det, så jeg fikk en mail hvor de spurte om detm for hvis jeg hadde dårlig tid kunne jeg betale en ekstrasum og få den ett par uker tidligere.. med andre ord det burde jo ikke være noe problem da.. Får den ikke før i mai, men merker at jeg blei litt nervøs nå!! Går sikkert bra, bare syntes det var rart at de kunne selge til utlandet når ingen andre gjør det... men mulig de har en spesiell avtale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå