bizzy Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 Hei! Etter å ha sneket meg litt rundt på sidene her er det på tide å hoppe i det :blunke: Jeg og min mann bestemte oss for å starte prøvingen i april 03 for ett og et halvt år siden, så nå vil vi jo begge at det skal klaffe med en gang (Er vel kanskje ikke de eneste ) Så jeg ville bare si "Tittei, her er jeg" og samtidig ønske alle de andre prøvere lykke til! Bizzy Dagene snegler seg avgårde, er nå på dag 23
lillen Skrevet 25. april 2003 #2 Skrevet 25. april 2003 Velkommen som prøver, og lykke til du også! PS: Det er mange prøvere her som skriver dagbok.
Lucky! Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Hei, hei! Velkommen som prøver :D !! Håper det klaffer fort for dere!! For oss tok det tre måneder.. som lillen skrev over er dat mange prøvere som skriver dagbok.. det vil jeg anbefale! Lykke til! Koz.. Lucky og lillevenn Termin 12. september -03
Chiquita Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Lykke til som prøver. Jeg vil også anbefale å skrive en dagbok - det er en kjempefin måte å "sortere" sine tanker og følelser på, for det kan (desverre) være "tøfft" innimellom (dersom det ikke klaffer med en gang - noe vi jo håper det gjør) *klem klem*
Wit Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Lykke til som prøver. Håper du får raskt to blå :D
bizzy Skrevet 28. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2003 Hei igjen og tusen takk for hyggelige hilsener! Har nå etter tips fra dere også vært inne på dagboksiden og startet min egen lille dagbok, faktisk min første dagbok hittil... jaja bedre sent enn aldri! Lykke til videre alle sammen Bizzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå