prescella Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Jeg bestilte meg en bærbar pc fra dell ca 11 Januar. Står på min side hos dell at den forventes levert ca 12 Februar... Noen andre som har bestilt hos Dell,men fått levert den tidligere enn beregnet?? Og hvem er det egentlig som leverer Pcen ut? Posten? Linjegods?
Kamikatze Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Min noen få år gamle stasjonære, kom i et digert Linjegods-schenkervogntog etter ei knapp uke. Jeg bor avsides, og på ei øy. Det så ikke ut som om bilen hadde noen annen last : ) De kan sikkert ikke ha blitt så mye dårligere på få år. Men jeg antar at jo særere spesifikasjoner, jo lengre tid.
prescella Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Kom i går kveld !!!! Skulle ikke komme før ca om 2 uker men nå er den her,kjempeoverraskelse:) Har kosa meg nå på mårrakvisten med Min egen pc Herlig!
Kamikatze Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Gratulerer! : ) Husk å være flink med å ta sikkerhetskopier av alt arbeide ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå